آخرین اخبار

5. آبان 1396 - 19:12   |   کد مطلب: 8485
تصادف دو دستگاه خودروی سواری پژو 405 و پژو پارس در خیابان فرعی(جاده روستای گنجه ای) یاسوج باعث خسارت شدید به خودروها شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،  ،تصادف دو دستگاه خودروی سواری پژو 405 و پژو پارس در خیابان فرعی(جاده روستای گنجه ای) یاسوج باعث خسارت شدید به خودروها شد.

افراد حاضر در صحنه تصادف  و مردم روستای گنجه ای دلیل اینگونه تصادفات در این نقطه از گنجه ای را نداشتن تابلو ، موانع ایمنی و بازدارنده عنوان کردند و خواستار توجه بیشتر مسئولان مربوطه به بحث ایمن سازی این جاده شدند.

سردار مهدی انصاری فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه وبویراحمد شهریور سال جاری در نشست با خبرنگاران از کمبود علائم راهنمایی و رانندگی در جاده های استان انتقاد کرد و گفت: نصب علائم راهنمایی و رانندگی در حیطه وظایف پلیس نیست .( اینجا کلیک کنید).

گفتنی است به دلیل کمبود حفاظ کنار جاده، خط کشی، و علایم راهنمایی و رانندگی هشدار دهنده در جاده های کهگیلویه و بویراحمد تصادفات و حوادث جاده ای زیادی رخ می دهد که این امر نیازمند توجه ویژه مسئولان برای ساماندهی وضعیت جاده های استان است.

تصادف دو دستگاه خودروی سواری پژو 405 و پژو پارس در خیابان فرعی(جاده روستای گنجه ای) یاسوج که شب گذشته رخ داد را در زیر مشاهده می کنید.

 
 
 
انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک