آخرین اخبار

5. آبان 1396 - 19:06   |   کد مطلب: 8482
امام جمعه موقت یاسوج گفت:اربعین حسینی روز به روز در حال رشد و شکوه است. از همه جای دنیا شیعیان برای زیارت امام حسین (ع) حرکت کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،حجت الاسلام و المسلمین سید علی صالح موسوی در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه با اشاره به مقامات عالیه گفت:بهشت برین برای انسانهای متقی می باشد.

وی گفت: سرای دیگر یوم الفصل یعنی روز جدایی است که یکی از سوره های قرآن. نیز به نام قیامت است که اشاره به این روز دارد. جدایی بین انسانهای مومن و غیر مومن, خوبان و بدان وانسانهایی که قوانین را رعایت نمی کنند و موجب نارضایتی دیگر انسانها هستند در این روز اتفاق خواهد افتاد.

وی گفت:برای انسانهای متقی آرامش وجود دارد و مطابق با آیات قرآن کریم باغهایی نصیب آنها خواهد شد و در بهشت هایی که نعمت ها در آن فراوان است و کمبود در آن وجود ندارد وارد می شوند.

حجت الاسلام موسوی اعظم اظهار کرد: گروه دیگر انسانهایی که غیرمومن هستند و با شهادت غلط اموال ایتام را تصاحب می کنند با گروه اول بسیار متفاوت هستند.این گروه طعام آنها از درخت زقوم است که مانند آب جوش و غلیان در شکم های آنها غلغله دارد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی اعظم گفت: همسران عفیف و پاکدامن که بدون اجازه شوهر حتی نذر امام حسین (ع) را برپا نمی کنند. بیشترین احترام مربوط به همسران می باشد.

چرا فرهنگ اسلامی را باید تبدیل به فرهنگ آمریکایی کنیم*
 
وی با اشاره به آیات بهشت و جهنم گفت: کسانی که بخیل هستند و هیج کار خیری انجام نمی دهند وارد جهنم می شوند و قطعا ما اگر اموالی جمع کنیم ما به مصابه انبارداری برای نسل بعد می شویم و اموالی که در کار خیر صرف می شود برای سرای دیگر باقی می ماند.
خطیب نماز جمعه عبادی سیاسی جمعه در خطبه دوم ای هفته گفت: خداوند انسانی را که خودش مطلبی را بیان می کند ولی عامل به آن نیست متذکر شده است.
وی بیان کرد:ما باید پیوسته به فکر آن مرگی باشیم که ما از آن فرار می کنیم ولی او ما را رها نمی کند.
امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به لحظه مرگ گفت: روز عجل انسان نباید ترسی داشته باشد.
حجت الاسلام موسوی اعظم گفت: برخی از انسانها از نظر عبادی مرتبه یافته است.
 
وی بیان کرد: مردم مومن و ولایتمدار شهامت نشان دادند و حکومت شاهنشاهی سقوط کرد. 
 
حجت الاسلام موسوی اعظم با اشاره به منافقین در زمان پیامبر گفت: دعاهای پیامبران همیشه پذیرفته شده است ولی خداوند متعال به پیامبر گفت دعا برای این منافقین فایده ای ندارد. در زمان انقلاب نیز منافقین نیز برای شهادت قاضی طباطبایی دسیسه چیدند.
وی گفت:از مردم و مسئولان بخاطر کنگره درخور آیت الله ملک حسینی که با حضور علما و مسئولان برگزار شد تشکر داریم.
از مجموعه استانداری, دانشگاهیان, طلاب و نیروهای نظامی و انتظامی تشکر می کنیم.
 
خطیب نماز جمعه یاسوج گفت: اربعین حسینی روز به روز در حال رشد و شکوه است.  از همه جای دنیا شیعیان برای زیارت امام حسین (ع) حرکت کرده اند.
 
 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک