آخرین اخبار

1. آبان 1396 - 11:57   |   کد مطلب: 8473
ماموران انتظامی شهرستان کهگیلویه در عملیات منسجم،در بازرسی از مخفیگاه قاچاقچیان مواد مخدر،مقدار ۹کیلو گرم تریاک کشف و دو قاچاقچی دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، سرهنگ منوچهر سیاهپور فرمانده  نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت: ماموران انتظامی این شهرستان با کسب خبر مبنی بر فعالیت گسترده دونفر توزیع کننده مواد مخدر در یکی از روستاهای،همجوار رسیدگی به موضوع را دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه افزود: در این راستا ماموران پس از یک سری تحقیقات گسترده پلیسی قاچاقچیان را شناسایی و مخفیگاه آنها را تحت نظر گرفتند.

سیاهپور ادامه داد: نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و دستور متهمان و بازرسی منزل آنها صادر شد که بلافاصله تیمی از ماموران به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: ماموران در یک اقدام ضربتی ضمن دستگیری دو قاچاقچی در بازرسی از محل سکونت آنها مقدار ۸کیلو گرم تریاک و مقدار یک کیلو گرم سوخته تریاک که به طرز ماهرانه ای در منزل خود جاسازی شده بود را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه افزود: متهمان پس از دستگیری جهت سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده اولیه تحویل مقامات قضایی شدند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک