آخرین اخبار

19. مهر 1396 - 18:21   |   کد مطلب: 8445
فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه مطرح کرد:
کاهش ۵۶ درصدی نزاع های دست جمعی در کهگیلویه
فرمانده انتظامی کهگیلویه از کاهش ۵۶ درصدی نزاع های دست جمعی و افزایش ۴۰ درصدی تصادفات درشهرستان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، سرهنگ سیاهپور فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه در نشست خبری با خبرنگاران با قدردانی از همکاری مناسب خبرنگاران در پوشش ماموریت های نیروی انتظامی وانعکاس عملکرد این نیرو گفت: در هفته نیروی انتظامی که باشعار «پلیس برای امنیت،امنیت برای همه»درحال برگزاری است جمعا ۳۰ عنوان برنامه اجرا شده است.

سرهنگ‌سیاهپور افزود: همایش پیاده روی کارکنان وخانواده های انها, دیدارباائمه جمعه وحضور درمراسم نمازجمعه،همایش موتورسیکلت سواران قانونمند ،حلقه تعامل باریش سفیدان ومعتمدین،برنامه های آموزشی وزنگ مهر در سطوح مختلف تحصیلی،برپایی ایستگاه سلامت وطرح مردم یاری درروستاهای محروم ازجمله این برنامه ها می باشند.

وی اجرای صبحگاه مشترک باحضور تمامی نیروهای نظامی وانتظامی و نشست با مسئولان قضایی ودیدار با خانواده شهدا و همکاران بازنشسته را از دیگر برنامه هایی عنوان کرد که دراین هفته اجراشده است.

سیاهپور ادامه داد: در یک سال گذشته بیش از ۱۶ هزار تماس باسامانه ۱۱۰ ثبت که ۸۶۰۰ مورد ان  فوریتی بوده است.

وی مراجعه حضوری مردم به واحدهای انتظامی را جهت بیان مشکلات و درخواست ها ۵ هزار و ۵۵۰ مورد عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه بااشاره به پدیده شوم سرقت گفت: خوشبختانه سرقت درشهرستان  کاهش ۱۰ درصدی داشته است.

سیاهپور آمار امیدوارکننده تری نیز ارایه داد و تصریح کرد درهمین مدت نسبت به سال قبل نزاع های فردی ۱۳ درصد ونزاع های دسته جمعی با ۵۶ درصد کاهش دستاورد خوبی محسوب می شود.

وی گفت:تعداد خودروهای توقیفی بیش از هزار و ۴۰۰ دستگاه و تعداد موتورسیکلت ها نیز که به دلیل ارتکاب تخلفات رانندگی توقیف شده اند هزار و ۶۶۶ دستگاه می باشد.

این مسئول با اشاره به صدور ۳ هزار و ۳۰۰ گواهینامه رانندگی درمدت مشابه سال قبل گفت: این میزان حکایت از رشد ۸ درصدی دارد.

سیاهپور با بیان اینکه در بحث تصادفات جاده ای درون شهری کاهش ۱۳ درصدی داریم افزود: متاسفانه در مجموع تصادفات درون و برون شهری با افزایش ۴۰ درصدی روبرو هستیم که نیازبه همکاری مردم در رعایت قوانین راهنمایی ورانندگی به ویژه در مسیرهای ارتباطی برون شهری می باشیم.

در این دیدار با اهدای لوح تقدیر از خبرنگاران تجلیل شد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک