آخرین اخبار

19. مهر 1396 - 8:52   |   کد مطلب: 8440
با حضور مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد
نمایشگاه عرضه "مبل و لوستر" در شهر دهدشت افتتاح شد+تصاوير
نمایشگاه مبل و لوستر با حضور مدیر عامل شرکت نمایشگاههای دایمی استان کهگیلویه و بویراحمد ،رئیس اتاق اصناف شهرسان کهگیلویه و تنی چند از مدیران شهرستانی در دهدشت افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،   نمایشگاه مبل و لوستر  با حضور مدیر عامل شرکت نمایشگاههای دایمی استان کهگیلویه و بویراحمد ،رئیس اتاق اصناف شهرسان کهگیلویه و تنی چند از مدیران شهرستانی  در دهدشت افتتاح شد.

بابک درست مدیر عامل شرکت نمایشگاههای دائمی استان در آیین افتتاحیه این نمایشگاه در جمع خبرنگاران بیان کرد: در این نمایشگاه ۱۰۰ غرفه در اختیار تولید کنندگان مبل و لوستر از سراسر کشور از جمله تولیدکنندگان مبل یافت آباد تهران برای عرضه به شهروندان دهدشتی قرار داده شده است.

 

درست زمان برپایی نمایشگاه را ۴ روزه اعلام کرد و گفت :نمایشگاه از روز ۱۸ تا ۲۱ مهرماه همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ دایر خواهد بود که در صورت استقبال شهروندان و موافقت مسئولان یک روز به این مدت اضافه می شود.

 

 

 

وی دررارتباط با قیمت محصولات ارائه شده در نمایشگاه مبل و لوستر دهدشت بیان کرد: با هماهنگی های بعمل آمده با اصناف این شهر و اداره صنعت،معدن تجارت این شهرستان نظارت های لازم صورت خواهد گرفت و پیش بینی می شود قیمت ها در این نمایشگاه ۳۰ درصد کمتر از بازار عرضه شود

 

مدیر عامل شرکت نمایشگاههای دائمی استان خطاب به شهروندان دهدشتی اظهار کرد :مردم عزیز در هنگام خريد دقت داشته باشند هيچگونه وجهي به حساب غرفه دار پرداخت نشود و بيعانه خود را به حساب شركت نمايشگاه واريز كنند که در غيره اينصورت اين شركت در قبال عدم دريافت كالا مسئوليتي نخواهد داش j.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک