آخرین اخبار

7. مهر 1396 - 12:00   |   کد مطلب: 8402
امام جمعه قلعه رئيسي در مراسم يادواره 65 شهيد چاروسا مطرح كرد
بي‌توجهي مسئولان به راه‌ارتباطي چاروسا/ مسير ارتباطي قلعه‌رئيسي در شان مردم نيست
امام جمعه قلعه رئیسی از بی توجهی مسئولان نسبت به 30 کیلومتر راه ارتباطی چاروسا انتقاد کرد و گفت: مسیر ارتباطی منتهی به چاروسا در شان مردم نیست.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،   امام جمعه قلعه رئيس در حاشيه برگزاري يادواره 65 شهيد اين بخش، ضمن قدردانی از متولیان برگزاری یادواره های شهدا به ویژه حوزه مقاومت بسیج امام صادق(ع) چاروسا، گفت: تدابیر فرماندهی سپاه شهرستان کهگیلویه در جهت برگزاری یادواره های باشکوه در سطح شهرستان، ستودنی است.

حجت الاسلام اسماعيل  صلواتی به آغاز سال جدید تحصیلی و همچنین هفته دفاع مقدس و ماه محرم اشاره و به ذکر قسمتی از وصیت نامه معلم شهید دانشخواه پرداخته است.

صلواتی بیان کرد: شهدایی همچون دانشخواه هدف نابودی مستکبران را داشته و آرزوی شان آزادسازی بیت المقدس بوده است.

امام جمعه قلعه رئیسی گفت: در وصیت نامه شهید دانشخواه آمده است؛ دوست دارم قبل از شهادتم، مستکبران را به سزای اعمالشان برسانم.

حجت الاسلام صلواتی اذعان کرد: همانطور که در وصیت نامه شهید دانشخواه ذکر شده است؛ شهادت راهی بوده که شهدا خودشان با افتخار انتخاب و به آن افتخار کرده اند.

امام جمعه قلعه رئیسی خطاب به جوانان، تصریح کرد: الان زمان امام حسین(ع) است و همانطور که امام(ره) فرمود "راهی جبهه ها شوید"؛ بیایید از حسین، از حق پایمال شده مسلمین و بخصوص ایران دفاع کرده و تنها شعار ندهید.!

حجت الاسلام صلواتی با بیان اینکه، هم اکنون مرحله عمل در مقابل غرب و علیه کفر است، گفت: مردم وحدت را حفظ کنند، با منافقان در ستیز باشند و  با انهایی که در میان مردم تفرقه‌انداز هستند؛ مبارزه کنند.

امام جمعه قلعه رئیسی  با بیان اینکه، همه ما مدیون شهدا هستیم، گفت: شهدا به گردن همه حق دارند و من و شما وارث شهدا هستیم.

حجت الاسلام صلواتی بیان کرد: اسلام ناب، مذهب تشیع،  مکتب عاشورا، سیره رسول خدا(ص)، سیره اهل البیت عصمت و طهارت، قرآن ، ولایت فقیه، مبارزه با ظلم و ظالم و استکبارستیزی و یاوری مظلومان، میراث شهدا هستند.

امام جمعه چاروسا گفت: اگر به دنبال میراث شهدا هستیم، و قصد ادای حق شهید را داریم، حق شهید این است که در خط ولایت و ولایتمداران باشیم، از دشمنان و بدخواهان ولایت و ولایتمدارن برائت جسته و حامی ولایت باشیم.

حجت الاسلام صلواتی اذعان کرد: خواسته شهدا این است که خدا، دین، قرآن عدالت، اسلام و امام محور باشیم.

امام جمعه چاروسا با اشاره به اینکه؛ مسئولان به فکر و یاد مردم باشند، گفت: مسیر ارتباطی منتهی به چاروسا در شان مردم نیست.

حجت الاسلام صلواتی با انتقاد از وضعیت نامطلوب راه ارتباطی چاروسا، گفت: چرا وضعیت باید اینطوری باشد!؟.

امام جمعه قلعه رئیسی از بی توجهی مسئولان نسبت به 30 کیلومتر راه ارتباطی چاروسا انتقاد کرد و گفت: مسیر شهدا خدمت رسانی به مردم است.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک