آخرین اخبار

24. شهريور 1396 - 16:12   |   کد مطلب: 8363
امام جمعه موقت دهدشت با اشاره به حادثه تاسف برانگیز میانمار گفت: تنها گروهی که در کشور میانمار جایگاهی ندارد و آن ها را دشمن می دانند مسلمانان این کشور هستند و سکوت سران عرب در مقابل نسل کشی مسلمانان میانمار تاسف برانگیز است.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید عبدالمطلب تقوی امام جمعه موقت دهدشت در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: به واسطه عدالت هست که نظم در دنیا به وجود می آید.

امام جمعه موقت دهدشت خدای متعال در قرآن کریم به اهمیت شب زنده داری اشاره می کند و می فرماید، انسان هایی که در پاسی از شب برای خدا قیام می کنند و نماز شب می خوانند.

تقوی ادامه داد: خدای متعال به پیغمبر دستور داده و علاوه بر واجبات نماز شب را نیز بر پیامبر واجب کرده است.

وی گفت: به واسطه نماز شب خدای متعال پیامبر را به جایگاهی رسانده است که شفیع همه مردم در قیامت است. 

تفوی تصریح کرد: امام صادق فرمود: خداوند پاداش همه چیز را جز پاداش شب زنده داری مشخص کرده است و شب زنده داری در اسلام بسیار اهمیت دارد.

امام جمعه موقت دهدشت به بیانات مقام معظم رهبری در جلسه با اعضای شورای تشخیص مصلحت نظام اشاره کرد و افزود: شورای مصلحت نظام از ابتکارات ارزشمند حضرت امام است که باید انقلابی فکر و عمل کند و انقلابی هم باقی بماند.

تقوی با اشاره به حادثه تاسف برانگیز میانمار گفت: تنها گروهی که در کشور میانمار جایگاهی ندارد و آن ها را دشمن می دانند مسلمانان این کشور هستند و سکوت سران عرب در مقابل نسل کشی مسلمانان میانمار تاسف برانگیز است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری به مردم جوامع اسلامی فرموده است هر طور که می توانید به مردم کشور میانمار کمک کنید.

امام جمعه موقت دهدشت افزود: وزرای خارجه کشور های عربی به جای اینکه برای نجات یمن، سوریه و عراق از ایران تشکر کنند برای جمهوری اسلامی ایران توطئه می کنند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک