آخرین اخبار

23. شهريور 1396 - 1:03   |   کد مطلب: 8357
فرماندار كهگيلويه گفت: هیچ اداره ای نمی تواند به بهانه های مختلف در اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس کوتاهی کند و کلیه ادارات باید با تشریح و تبیین برنامه های محوری و تأثیر گذار در این ایام حضور فعال داشته باشن.د

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،  شورای اداری شهرستان کهگیلویه با موضوع گرامیداشت هفته دفاع مقدس  با حضور فرماندار و مدیران ادارات شهرستان در سالن کنفرانس فرمانداری کهگیلویه برگزار شد.

فرماندار کهگیلویه با تقدیر و تشکر از حضور اعضای شرکت کننده پیشاپیش هفته دفاع مقدس را گرامی داشت و گفت:  با توجه به اینکه در آستانه سالگرد هفته دفاع مقدس قرار گرفته ایم ضرورت داشت که جلسه شورای اداری این شهرستان امروز با عنوان ستاد اجرایی گرامیداشت هفته دفاع مقدس و برنامه ریزی در جهت هرچه بهتر باشکوهتر برگزار شدن آن  انجام و در اجرای برنامه ها و مساعدتهای لازم تمامی ادارات موظف به پیگیری امور مربوط به هفته دفاع مقدس هستند.

علی پوزش گفت: اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح بین المللی مرهون خون شهداست و به همین دلیل هیچ اداره ای نمی تواند به بهانه های مختلف در اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس کوتاهی کند و کلیه ادارات باید با تشریح و تبیین برنامه های محوری و تأثیر گذار در این ایام حضور فعال داشته باشند .

فرماندار کهگیلویه ضمن ارج نهادن بر ارزشهاي دفاع مقدس و تاكيد بر لزوم انجام امور فرهنگي براي زنده نگه داشتن ايثارگريهاي رزمندگان اسلام، ابراز كرد: در اين برهه از زمان كه تهاجم نظامي دشمن به يك تهاجم بسيار گسترده تر فرهنگي مبدل گشته، لازم است با بسيج همه امكانات در زمينه ترويج فرهنگ دفاع مقدس اقدام شود.

 در ادامه اعضای شرکت کننده به بیان دیدگاه و پیشنهادات خویش در جهت هرچه باشکوهتر برگزار شدن هفته گرامیداشت دفاع مقدس پرداختند و اعلام آمادگی نمودند.

در پایان مصوبات ذیل به تصویب رسید و انتظار می رود که ادارات مربوطه نهایت سعی و تلاش را در جهت برگزاری این مناسبت مهم و اساسی داشته باشند.

1-مقرر شد که تمامی ادارات و نهادها نسبت به نصب بنر و گرامیداشت ایام بر سر درب اداره مربوطه اقدام نمایند

2-مقرر شد که رژه نیروهای نظامی و انتظامی همراه با رژه خودرویی عصر روز 31/06/96 از جلوی سپاه پاسداران تا میدان مرکری شهرانجام گیرد.

3-مقرر شد ادارات امور عشایری، آبفای روستایی ، شهرداری و شورای شهردهدشت نسبت به شستشو و آبپاشی خیابان سپاه پاسداران تا میدان مرکزی اقدام و با دبير خانه ستاد همكاري لازم را داشته باشد.

4-مقرر شد که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي ، اداره تبليغات اسلامي ، شهرداري و شوراي اسلامي شهر با هماهنگي ستاد بزرگداشت دفاع مقدس براي آذين بندي و نصب پلاكارد هاي مرتبط در سطح شهر و اجراي ساير برنامه هاي فرهنگي در ايام دفاع مقدس آمادگي كامل داشته باشند.

5-مقرر شد که ادارات جهاد کشاورزی، امور عشایری ، منابع طبیعی و دیگر اداراتی که نقش ویژه ای در دوران دفاع مقدس داشته اند نسبت به فضاسازی و تزین محوطه اداره خویش متناسب با دوران دفاع مقدس اقدام نمایند.

6- مقرر شد که شركت توزيع برق شهرستان در بحث انتقال پست برق به محل جایگاه و تامين برق لازم اين مجموعه همكاري لازم را با ستاد داشته باشند.

7-مقرر شد ادارات میراث فرهنگی و گردشگری ،راه و شهرسازی و شرکت برق نسبت به آماده سازی جایگاه ویژه برنامه همچون سنوات گذشته با ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس همكاري لازم را داشته باشد.

8- مقررشد شهرداری یک خودروی آتش نشاني و مركز فوريتهاي پزشكي و جمعيت هلال احمر با هماهنگي دبيرخانه ستاد برنامه ريزي لازم را براي استقرار اكيپهاي امدادي انجام دهند.

 

9- مقرر شد که کمیته امداد امام خمینی (ره) با هماهنگی ستاد اجرایی ایستگاه صلواتی دایر نماید .

10- مقرر شد که ادارات آّبفای شهری و روستایی با مهیا نمودن ماشین وانت همراه با تانکر آب در جهت تأمین آب آشامیدنی شرکت کنندگان در مراسم اقدام نمایند.

11- مقرر شد با توجه به نقش اثر گذار صدا و سيما در ترويج امور فرهنگي نسبت به پوشش خبري و تهيه برنامه هاي ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس قبل از برگزاري مراسم اين هفته و همچنين بعد از برگزاري هفته دفاع مقدس از طريق راديو و شبكه دنا منعكس نماید .

12-  مقرر شد که  زنگ مقاومت همزمان با بازگشائی مدارس در تاریخ یکم مهرماه در مدارس شهرستان نواخته گردد.

13- مقرر شد که اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران نسبت به غبارروبی گلزار شهدا و بازدید از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با هماهنگی سایر ادارات و نهادها اقدام نماید.

14- مقرر شد که مدیران رزمنده هشت سال دفاع مقدس شناسایی و در برنامه ای از آنها تجلیل بعمل آید.

15- مقرر شد که نیروهای نظامی و انتظامی همچون گذشته در جهت برقراری نظم و امنیت و کنترل ترافیکی شهر با هماهنگی ستاد اجرایی همکاری لازم را داشته باشند .

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک