آخرین اخبار

23. شهريور 1396 - 0:50   |   کد مطلب: 8356
فرمانده سپاه شهرستان كهگيلويه گفت: 59 برنامه با موضوعات مختلف و با 39 عنوان براي شهرستان كهگيلويه در نظر گرفته شده است که در هفته دفاع مقدس برگزار مي شود.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،  فرمانده سپاه شهرستان كهگيلويه گفت: 59 برنامه با موضوعات مختلف و با 39 عنوان براي شهرستان كهگيلويه در نظر گرفته شده است که در هفته دفاع مقدس برگزار مي شود.

فرمانده سپاه شهرستان كهگيلويه در نشست هماهنگي برنامه هاي هفته دفاع مقدس در شوراي اداري كهگيلويه، با تبریک دهه ولایت و امامت و گرامیداشت هفته دفاع مقدس به ضرورت ایجاد ستاد اجرایی هفته دفاع مقدس اشاره كرد و گفت: در آستانه هفته دفاع مقدس در شهرستان تعداد 59 برنامه با موضوعات مختلف و با 39 عنوان در نظر گرفته شده است که انتظار می رود با هماهنگی و همکاری مردم و تمامی مسئولین و ادارات و نهادهاگامی مثبت در جهت گرامیداشت این ایام برداشته شود.

سرهنگ دوم پاسدار سعید برومندزاده با اشاره به تشکیل هشت کمیته برای پیشبرد برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: کمیته امنیتی، کمیته پشتیبانی، کمیته روستایی، کمیته ایثارگران، کمیته بانوان، کمیته ورزشی، کمیته فرهنگی از جمله کمیته فعال در این پیشبرد اهداف هفته دفاع مقدس خواهند بود.

برومندزاده به مجاهدت و از خود گذشتگی شهدای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: همانگونه که شهدا برای دفاع از اسلام به میدان آمدند و در این راه بهترین سرمایه خود یعنی جانشان را تقدیم كردند؛ ما نیز در انتقال ارزش های هشت سال دفاع مقدس به نسل های آینده نباید کوتاهی کنیم.

وی ویژه برنامه هاي بزرگداشت اين هفته را مطرح كرد و از همه نهادها، سازمانها ودستگاههاي اجرايي و شهرداري براي هرچه با شكوهتر برگزار شدن اين هفته درخواست همکاری كرد.

انتهاي پيام

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک