آخرین اخبار

21. شهريور 1396 - 3:31   |   کد مطلب: 8348
يادگار هشت سال دفاع مقدس در مراسم يادواره شهداي پايگاهي ديشموك عنوان كرد
تبعيت از ولايت، توصيه و خواسته شهدا بوده است / فرهنگ شهادت حججي، استكبار جهاني را به زانو در آورد
يادگار هشت سال دفاع مقدس در مراسم يادواره شهداي پايگاهي ديشموك گفت: فرهنگ شهادت حججي، استكبار جهاني را به زانو در آورده است

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،   سرهنگ پاسدار محمديار پيل آرام بازنشسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در مراسم  يادواره 9 شهيد پايگاهي روستاهاي درغك، اسفندان، رود ايك و سردو در ديشموك؛ اظهار كرد: تبعيت از امامت و ولايت، توصيه و خواسته شهدا بوده است.

پيل آرام اضافه كرد:‌ شهدا با خداوند عهد و پيمان بسته و از خاك به افلاك پيوستند، براي همين است كه شهدا عظيم و عزيز هستند.

وي با بيان اينكه جواناني همچون شهيد حججي با شهادتشان اسلام را به جهانيان معرفي مي كنند، خاطرنشان كرد: امروز جواناني داريم كه حاضرند فرمان ولايت فقيه را اطاعت و با جان دل به دفاع از مرز و بوم براي حفظ  اسلام پذيرفته و در مقابل دشمنان ايستاگي كنند.

سرهنگ پيل آرام با اشاره به اينكه؛ دشمنان از توپ و تانك  و موشك و قدرت نظامي نمي ترسند، گفت: دشمنان از اقتدار ايثار فرهنگ شهيد شهادت امثال حججي ها در هراس هستند.

وي اذعان كرد: فرهنگ شهادت حججي، استكبار جهاني را به زانو در آورده است.

سرهنگ پيل ارام ضمن درود بر شرف  شهيد و خانواده شهدا، گفت: اگر عزت و سربلندي هست، به بركت خون مقدس و مطهر شهدا است.

وي گفت:  شهدا اين مملكت را بنا و اداره كرده و هم اكنون هم ناظر و حافظ و اداره كننده آن هستند.

يادگار هشت سال دفاع مقدس تصريح كرد:  انهايي كه امروز شعار اربابي آمريكا را سر مي دهند بدانند،  سربازان و فرماندهان امريكايي در مقابل بچه هاي اين مرز و بوم سر تعظيم فرود مي آوردند.

پيل ارام گفت: امروز هم بدانيد تا زماني ما زنده ايم كه ياد شهداي‌مان زنده باشد و تا زماني پاينده ايم كه تبعيت از ولايت سرلوحه‌ي كارهايمان باشد.

وي در پايان گفت: ان شاء الله راه ما راه شهدا و تبعيت از ولايت باشد.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک