آخرین اخبار

21. شهريور 1396 - 3:24   |   کد مطلب: 8347
امام جمعه ديشموك با بيان اينكه، بايد پاسخگوي خون شهدا باشيم، گفت: اعمال و رفتارمان بايد شهدايي باشد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،  حجت الاسلام شيخ علي اكبر راوند در مراسم يادواره 9 شهيد روستاهاي درغك، اسفندان، رود ايك و سردو  با ايراد سخن با بيان اينكه، شهدا افتخار اين مرز بوم هستند، اظهار كرد: شهدا با بصيرت اقدام كردند.

حجت الاسلام راوند گفت: از فرماندهي حوزه مقاومت بسيج ديشموك و بسيجيان اين حوزه به جهت برگزاري يادواره  هاي باشكوه در سطح بخش، تقدير مي شود.

امام جمعه ديشموك با اشاره به اينكه، همه ما بايد اعمال مان را در قبال نثار خون شهدا بسنجيم، تصريح كرد:‌ بايد بيانديشيم كه وظيفه خود نسبت به شهدا را انجام ميدهيم يا نه!؟

حجت الاسلام راوند بيان كرد: شهدا نزد خداوند زنده بوده، به سعادت رسيده و رستگار شدند.

امام جمعه ديشموك با اشاره به بشارت آيات قران در شان و جايگاه شهدا، گفت: شهيد شفاعت شده است و مي تواند ما را هم شفاعت دهد و نيازي به ما ندارد.

حجت الاسلام راوند به اهميت با پا داشتن نماز در نزد شهدا اشاره كرد و گفت: اگر كسي نماز نخواند، كافر است.

امام جمعه ديشموك بيان كرد: شهدا، امام علي(ع) و حتي امام حسين(ع) همه اهل عبادت و نماز را با اهميت شمرده و هميشه به وقت خود، به پا داشتند، ما هم به پيروي اين راه؛ بايد نماز مان را با پا داريم.

حجت الاسلام راوند همچنين با اشاره به حجاب، اعمال و رفتار مردم در جامعه اسلامي، گفت: اگر ما مي خواهيم مديون شهدا نباشيم، بايد اعمال و رفتارمان را مطابق با رفتار و اعمال شهدا ادامه دهيم.

امام جمعه ديشموك با بيان اينكه، بايد پاسخگوي خون شهدا باشيم، گفت: اعمال و  رفتارمان بايد شهدايي باشد.

انتهاي پيام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک