آخرین اخبار

17. شهريور 1396 - 15:01   |   کد مطلب: 8332
امام جمعه دهدشت به کشتار بیرحمانه،اسفبار و اشکبار مسلمانان میانمار اشاره کرد و گفت: غم‌انگیزتر از این فاجعه سکوت مجامع بین‌المللی است.

به گزارش  پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه امام جمعه دهدشت با اشاره به فجایع انسانی در میانمار، سکوت سازمان ملل و مدافعان حقوق بشر نسبت به کشتار بیرحمانانه مسلمانان را اسفبار بیان کرد.

 حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی در ادامه با اشاره به عيد غدير خم، با بیان اینکه، ولایت و امامت از ارکان دین است و وظیفه ما همان چیزی است پیامبر اسلام(ص) در واقعه غدیر خم فرمودند:  حاضران به غائبان اعلام کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز در فضای مجازی تلاش می‌کنند جریان ولایت منسوخ شود،تصریح کرد:جریان ولایت باید سینه به سینه و نسل به نسل منتقل شود.

حسینی، به تحولات سیاسی منطقه اشاره و  پیروزی جبهه مقاومت را حاصل خون شهیدان مدافع حرم و شهیدانی همچون «حججی» دانست و گفت: به کمک ایران و ایثارگری بسیجیان و پاسداران جان باخته اسلام و اهل بیت، داعش دارد برچیده می‌شود.

امام جمعه دهدشت اذعان کرد:  اگر ایران نبود قطعاً داعش امروز در بغداد خیمه می‌زد و کشتار بیرحمانه خود را ادامه می‌داد.

حسینی بیان کرد: نابودی داعش در سوریه به برکت خون پاک بسیجیان و شهیدان مقاومت است که با نثار خون خویش، از ناموس و کشور دفاع می کنند.

وی با بیان اینکه برخی باید بفهمند اگر بسیجیان و پاسداران ما در سوریه نمی‌جنگیدند داعش در کشور ما کشتار می‌کرد، گفت: ما به شهدای مدافع حرم افتخار می‌کنیم و دشمن هم اقتدار و شکوه ما را می‌بیند.

حسینی، در ادامه به کشتار بیرحمانه،اسفبار و اشکبار مسلمانان میانمار اشاره کرد و گفت: غم‌انگیزتر از این فاجعه سکوت مجامع بین‌المللی است.

وی، افزود: آمریکا و مدافعان حقوق بشر کجایند؟ نه تنها محکوم نمی‌کنند بلکه به مسؤولان میانمار جایزه صلح می‌دهند! سازمان ملل کجاست؟

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک