آخرین اخبار

16. شهريور 1396 - 15:07   |   کد مطلب: 8330
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه خبر داد:
بازسازی واقعه تاریخی غدیرخم در بخش سوق+ زمان و مکان
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه گفت: برای آگاهی سازی جامعه نسبت به واقعه تاریخی و تاثیرگذار غدیرخم این رویداد برای دومین بار در کهگیلویه بازسازی می شود.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، سعید برومند زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در نشست باخبرنگاران از بازسازی واقعه غدیرخم در شهر سوق خبرداد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه افزود: در سالیان گذشته دشمنان سعی در براندازی انقلاب اسلامی داشته اند و در این راه ازحربه های مختلفی استفاده کرده اند.

وی الگوشدن انقلاب اسلامی در دنیا را علت عصبانیت دشمنان دانست و گفت: دشمن با کارشناسی و مهندسی ابزار های مختلف  به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی هستند.

برومندزاده بااشاره به موضوع تهاجم فرهنگی بعنوان یکی ازمهم ترین برنامه دشمنان در تقابل با انقلاب اسلامی گفت:برنامه ریزی برای اثرگذاری بر اعتقادات مذهبی وهجمه به آنها درجهت دوری نسل جوان کشور بویژه درمناطق مرزی سبب شده که دشمنان مسایل مختلفی ازجمله موضوع امامت و ولایت را مطرح نمایند وغدیرخم را باشکل های مختلف زیرسوال ببرند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه درادامه افزود:درجهت آشنایی بانسل جوان وتهدیدات نرمی که وجوددارد بازسازی میدانی واقعه غدیرخم درشهرستان کهگیلویه برای دومین سال پیاپی برگزار می شود.

وی به برگزاری این مراسم درعصر روز یکشنبه ۱۹ شهریور ماه در شهر سوق اشاره کرد و افزود: بازیگران با طراحی دقیق وسنخیت با شرایط مکانی و زمانی واقعه غدیرخم، این رویداد را بازسازی خواهند کرد.

لازم به ذکر است که سال گذشته نیز بازسازی این واقعه درشهردهدشت باحضور۲۰۰ بازیگر برگزار و بازتاب بسیار خوبی در جامعه داشت.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک