آخرین اخبار

14. شهريور 1396 - 0:48   |   کد مطلب: 8315
حتما گذر مجریان و کارکنان صدا و سیمای مرکز استان به مراکز درمانی استان افتاده است و انصافا قضاوت کنند که در این برنامه چه چیزی بود و در واقعیت چه چیزی مشاهده می کنند؟

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،    شب گذشته در بین جابجا کردن کانال ها برای انتخاب یک برنامه مناسب به کانال صدا و سیما مرکز دنا برخوردم. برنامه ای با عنوان پیک سلامت که معمولا این برنامه را نگاه می کردم.

 

این برنامه با هدف بررسی مشکلات استان در حوزه سلامت و مطالبه گری مشکلات آنان و برجسته کردن نکات و عملکردهای مهم بهداشتی و درمانی استان معمولا به گزارش می پرداخت.

 

اصولا برنامه ها و میزگردهای کشوری در شبکه هایی همچون خبر، افق و... که معمولا برگزار می شود اصل و اساس برپایه پیگیری مشکلات مردم در بحث مورد نظر انجام می گیرد و تا مدیری که دعوت شده است سعی بر ارایه گزارش عملکرد دارد نا گاه مجری برنامه، بحث را به انحراف می کشاند تا وقت این تریبون برای امور مهم تری پیگیری شود.

 

اما آنچه که در این برنامه جالب به نظر می رسید این بود که: مجری برنامه خودش تریبون گزارش عملکرد دانشگاه علوم پزشکی شده بود و به جای اینکه کیفی سازی وضعیت بیمارستانهای استان را در جهت خدمات دهی را قول بگیرد مدام در حال تقدیر و تشکر بود.

 

جملاتی مانند "به همت دانشگاه علوم پزشکی" بیش از 9 بار از زبان مجری برنامه جاری شد که جای تعجب دارد.

بازی "تقدیر و تشکر" هم که جای خود دارد و چقدر در این برنامه کلیشه ای ادامه داشت.

 

حتما گذر مجریان و کارکنان صدا و سیمای مرکز استان به مراکز درمانی استان افتاده است و انصافا قضاوت کنند که در این برنامه چه چیزی بود و در واقعیت چه چیزی مشاهده می کنند؟

 

امروز رسانه باید به دنبال فضای اعتماد گرایی مخاطب باشد. پرداختن به این موضوعات، آنهم به این سبک باعث بازخورد نامناسبی در سطح استان برای شبکه دنا خواهد شد.

 

البته تا جاییکه سراغ داریم جناب آقای دکتر افشار نیا، مدیرکل محترم صدا و سیما به طور مداوم پیگیر وضعیت کیفی سازی شبکه دنا بوده اند. امید است شبکه دنا رنگ و بوی بهتری در بحث میزگردها به خود بگیرد و روند مطالبه گرایانه تری را در پیش بگیرد و البته از اقدامات انجام شده هم بگوید!

 

انتهای پیام

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک