آخرین اخبار

12. شهريور 1396 - 23:49   |   کد مطلب: 8302
رئیس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمدگفت:سارقان مسلح طلافروشی گچساران در صورت دستگیری و محاکمه در محل وقوع جرم ودر ملاء عام به دار مجازات آویخته می شوند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،  به نقل از آفتاب جنوب،حجت الاسلام مزارعی رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در جلسه ستاد جرائم که با حضور مسئولان ارشد قضایی و انتظامی درگچساران برگزار شد،گفت:جامعه برای ارازل و اوباش و مخلان نظم و امنیت ناامن می شود و این افراد هیچ گاه در امنیت نخواهند بود.

وی به صدور احکام قاطع برای مخلان نظم و امنیت اشاره کرد و از قضات خواست بدون کمترین تخفیفی احکام قاطع را برای افراد شرور صادر کنند و ذره ای در صدور احکام قانونی کوتاهی نکنند.

مزارعی با اشاره به سرقت مسلحانه هفته گذشته در گچساران که منجربه کشته و مجروح شدن سه نفر شد تصریح کرد: این پرونده به صورت ویژه در حال رسیدگی و پیگیری است و کسانی که موجب رعب و وحشت در جامعه  می شوند، محارب هستند و بر اساس احکام اسلامی افراد محارب به دار مجازات آویخته می شوند.

ریس کل دادگستری کهگیلویه و بوراحمد اظهارکرد: سارقان مسلح طلافروشی گچساران پس از دستگیری و محاکمه در محل وقوع جرم ودر ملا عام به دار مجازات آویخته خواهند شد.

درادامه سردار مهدی انصاری فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: تلاش نیروی های انتظامی و امنیتی برای دستگیری عاملان سرقت مسلحانه در گچساران در حال انجام است.

وی با بیان اینکه یک گروه ویژه متشکل از کارآگاهان پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و امنیت برای شناسایی و دستگیری عاملان این حادثه در حال پیگیری هستند،افزود: کارهای خوبی انجام شده و به زودی خبر شناسایی و دستگیری در این زمینه به مردم اعلام می شود.

گفتنی است عصر دوشنبه ششم شهریورماه امسال سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در گچساران دو کشته و یک زخمی برجای گذاشت.

سارقین با استفاده از یک خودروی پژو ۴۰۵ متواری شده اند و تلاش پلیس برای دستگیری آنها همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/م

 

 

 

 

 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک