آخرین اخبار

12. شهريور 1396 - 23:47   |   کد مطلب: 8301
معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:
بزرگترین مجتمع ورزشی جنوب کشور در یاسوج با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح می شود
معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای افتتاح این پروژه عظیم از اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور برای سفر به استان دعوت خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،  محنایی معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، مظاهری مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی ، ده محسنی رئیس امور شعب بانک تجارات استان و جمعی از مسئولین شهرستانی از بزرگتر ین مجتمع ورزشی تفریحی اقامتی جنوب کشور بازدید کردند .

مدیر مجتمع ورزشی، تفریحی و اقامتی آزادی باقری یاسوج گفت: این مجتمع به عنوان بزرگترین مجتمع در جنوب کشور هم اکنون بیش از 97 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید .
 
"ساسان هاشم نیا" افزود: مجتمع ورزشی، تفریحی و اقامتی آزادی یاسوج با زیربنای بیش از 9 هزار متر مربع احداث شده و برای بیش از 183نفر به طور مستقیم شغل ایجاد خواهد کرد .
 
وی اظهار داشت: طبق مستندات موجود برای احداث این مجتمع تاکنون بیش از 60 میلیارد تومان هزینه شده است .
 
وی با بیان اینکه ، این مجتمع عظیم با دارا بودن چهارده بخش با مدرنترین مصالح روز دنیا ساخته شده است، افزود : دستگاههای بکار رفته در این مجتمع عظیم ورزشی تفریحی اقامتی از شرکت های برانزویک آمریکا و ماتریکس انگلستان خریداری شده است.
 
هاشم نیا با بیان اینکه ، در این مجتمع عظیم دو استخر بزرگسالان و کودکان پیش بینی شده است ، گفت : استخرهای تعبیه شده در این مجتمع ضمن دارا بودن تمامی استاندارد های روز دنیا قابلیت برگزاری مسابقات مهم ملی و بین المللی را دارند .
 
مدیر مجتمع ورزشی تفریحی اقامتی آزادی باقری گفت : بخش های بولینگ ، صخره نوردی ، استخر کودکان ، شهر بازی سرپوشیده استاندارد و رستوران گردان برای اولین بار در استان کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی می شوند .
 
وی ، سوئیت های مجهز، رستوران شیشه ای و گردان ، کافی شاپ، ورزش های رزمی، سالن بدنسازی، کشتی، بوکس ، بیلیارد، استخر ، ایروبیک بانوان ، سونا ، جکوزی ، و سالن همایش را از دیگر بخش های این مجتمع عظیم ورزشی تفریحی در جنوب کشور برشمرد .
 
هاشم نیا تاکید کرد : مجتمع ورزشی تفریحی اقامتی آزادی باقری پس از بهره برداری توان برگزاری تمامی مسابقات ورزشی ملی و بین المللی را دارد .
 
مدیرامور شعب بانک تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش های انجام گرفته جهت تکمیل و راه اندازی این پروژه عظیم گفت : بانک تجارت استان همچون گذشته در کنارسرمایه گذاران این استان خواهد بود و از آنها حمایت خواهد کرد .
 
ده محسنی افزود : به دلیل شناخت کامل مسئولان این بانک نسبت به سرمایه گذار این پروژه و توانایی وی در ایجاد اشتغال بانک تجارت امور شعب استان با رغبت کامل با وی همکاری خواهد کرد .
 
وی اظهار داشت : افتتاح چنین پروژه هایی علاوه بر رفع معضل بیکاری در این استان سبب خواهد شد کهگیلویه و بویراحمد در کشور از لحاظ داشتن فضاهای ورزشی از جایگاه ویژه ای برخوردار شود .
 
همچنین معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید با تاکید بر اینکه کلاس ساخت مجتمع ورزشی تفریحی اقامتی آزادی باقری بالاتر از این استان است، گفت :  مجتمع ورزشی آزادی باقری بستری مناسب جهت توسعه ورزش این استان خواهد بود .
 
مجید محنایی اظهار داشت : تلاش برای ایجاد اینگونه مکان ها در عرصه فرهنگ کاری بزرگ است که کمتر سرمایه‌گذاری به آن می‌پردازد.
 
این مسئول با بیان این که استان کهگیلویه و بویراحمد و به‌ خصوص شهر یاسوج بیش از هر زمان به زیرساخت‌های فرهنگی نیاز دارد از ایجاد بزرگترین پروژه ورزشی تفریحی و اقامتی توسط بخش خصوصی در جنوب کشور به عنوان کاری بزرگ و خدمتی صادقانه یاد کرد.
 
وی با تقدیر از زحمات سرمایه گذار بومی برای احداث چنین مجتمع با شکوهی در مرکز استان گفت : برای اینکه سرمایه‌گذاران رغبتی برای سرمایه‌گذاری در استان داشته باشند لازم است تا مسئولان به خصوص در بانک‌ها اهتمام جدی‌تری برای کمک به آنها داشته و در ارائه تسهیلات همکاری لازم را با سرمایه‌گذاران داشته باشند.
 
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد نبود محل مناسب اسکان مسئولان کشوری در مرکز استان را دغدغه همیشگی مسئولان استانی عنوان کرد و افزود : با افتتاح این مجتمع دغدغه مسئولان استان برای دعوت از مقامات ارشد کشوری رفع خواهد شد .
 
محنایی یکی از مباحث علمی روز دنیا را جذب توریست ورزشی عنوان کرد و گفت : بطور قطع احداث مجتمع ورزشی تفریحی اقامتی آزادی باقری سبب توسعه ورزش و رونق صنعت توریسم استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد شد .
 
وی در پایان اظهار داشت : برای افتتاح این پروژه عظیم از دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور برای سفر به استان دعوت خواهیم کرد .
 
گفتنی است در این دیدار مسئولین حاضر از قسمت‌های مختلف این مجتمع عظیم تفریجی ورزشی از جمله استخر کم‌نظیر شنا، سالن بولینگ، پروژه رستوران گردان و سایر قسمت‌ها بازدید کردند.
 
انتهای پیام/200
 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک