آخرین اخبار

19. دى 1393 - 16:44   |   کد مطلب: 83
رییس بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت گفت: در مرحله اول و دوم طرح تحول نظام سلامت در راستای ارتقا هتلینگ بیمارستان امام خمینی (ره) در این شهرستان قریب به شش میلیارد ریال هزینه شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه،سید امین یوسفی نیا روز جمعه با اشاره به اینکه تعمیرات بخش زنان این بیمارستان آغاز و تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد، افزود: تعمیر و تجهیز بخش جراحی و داخلی بیمارستان در مرحله دوم طرح تحول نظام سلامت نیز در حال پیگیری است. 

 

وی راه اندازی اورژانس خاتم الانبیا با زیر بنای دوهزار متر مربع، راهروی ارتباطی بین اورژانس و بخش ها با اعتبار 500 میلیون ریال، تجهیز و راه اندازی بخش NICU با چهار تخت و نصب برج های نوری را ازجمله اقدامات انجام شده در راستای طرح تحول نظام سلامت در بیمارستان ذکر کرد. 

یوسفی نیا راه اندازی داروخانه بستری ویژه بیماران در بیمارستان با بیش از دوهزار و 500 قلم وپرداخت به روز مطالبات پزشکان نیز از دیگر اقدامات انجام شده در راستای طرح تحول نظام سلامت در شهرستان اعلام کرد.

 

وی ابراز داشت: 26 پزشک متخصص در رشته های مانند طب اورژانس، نورولوژی، اطفال، داخلی، زنان، جراحی، عفونی و قلب در بیمارستان نیز جذب شد.

 

بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت خدمات درمانی به بیماران شهرستانهای کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی را پوشش می دهد. 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک