آخرین اخبار

12. شهريور 1396 - 0:37   |   کد مطلب: 8297
رئيس جمعيت هلال احمر كهگيلويه؛ با بیان اینکه طرح حمایتی اجرا شده در این کاروان 20 میلیون ریال هزینه داشت، تصريح كرد: ویزیت و توزیع داروی رایگان به ارزش 15 میلیون ریال بود.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،   یازدهمین کاروان سلامت جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه در منطقه دورافتاده و محروم آجم از توباع بخش دیشموک اجرا شد.

در راستای خدمات‌رسانی به مناطق محروم و در ادامه سفرهای حمایتی جمعیت هلال‌احمر شهرستان یازدهمین کاروان سلامت این نهاد به مدت 2 روز در روستاهای دورافتاده بخش دیشموک خدمات ارائه داد.

این کاروان که برای دومین بار به منطقه آجم سفر می‌کند در روستاهای اشترون، دوبند، برگ‌بید و سرآسیاب اتراق و علاوه بر ویزیت رایگان، بسته‌های حمایتی شامل اقلام مواد غذایی بین نیازمندان توزیع کرد.

سید عادل رهبریان در این باره به خبرنگاران گفت: جمعیت هلال‌احمر با همکاری نماینده مردم در مجلس و از طریق جذب خیرین کمک‌های مردمی دریافت و بین نیازمندان توزیع می‌کند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه، افزود: شبکه بهداشت و درمان در اجرای طرح کاروان سلامت همکاری خوبی دارد.

رهبریان با بیان اینکه طرح حمایتی اجرا شده در این کاروان 20 میلیون ریال هزینه داشت، تصريح كرد: ویزیت و توزیع داروی رایگان به ارزش 15 میلیون ریال بود.

این مسؤول، از حمایت مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان، نماینده مردم شهرستان در مجلس و همکاری فرماندار، رئیس شبکه بهداشت و درمان و رئیس مرکز بهداشت دیشموک در اجرای کاروان سلامت قدردانی کرد.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک