آخرین اخبار

11. شهريور 1396 - 21:34   |   کد مطلب: 8296
درصورتی که قانون انتخاب سرپرست شهرداری‌ها را از بین کارکنان رسمی و یا شهردار قبلی قید کرده ولی اعضای شورای شهر دیشموک در همین ابتدای کار با دور زدن قانون؛ نیرویی بدون داشتن شروط مندرج در بخشنامه را برای سرپرستی شهرداری انتخاب کردند.

* مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،  يكي از مخاطبان مطلبي ارسال كه عينا منتشر مي شود؛ درصورتی که قانون انتخاب سرپرست شهرداری‌ها را از بین کارکنان رسمی و یا شهردار قبلی قید کرده ولی اعضای شورای شهر دیشموک در همین ابتدای کار با دور زدن قانون؛ نیرویی بدون داشتن شروط مندرج در بخشنامه را برای سرپرستی شهرداری انتخاب کردند.

جبار روشن شهردار جوان دیشموک، نیرویی که در طول چهار سال فعالیت کاری خود توانست دیشموک را در راه توسعه و پیشرفت به‌خوبی هدایت کند.

با پایان فعالیت دوره چهارم شورا و شهرداری‌ها، کمتر کسی فکر می‌کرد که جبار روشن شهردار دیشموک با این عملکرد بسیار خوب خویش؛ با نظر شورا نه فقط برای سکاندار شهرداری بلکه جهت انتخاب سرپرستی هم، جواب رد بگیرد.

جبار روشن تنها شهرداری بود که قریب به هزار کیلومتر قیر رایگان از سازمان شهرداری‌ها دریافت و هزینه معابر و خیابان‌های شهر کر کرده که بین شهرداری‌های استان به تناسب مقام اول را کسب نمود.

و تنها شهرداری بود که حقوق پرسنل و اضافه کار با میانگین بالای ۱۳۰ ساعت به روز بدون هیچگونه بدهکاری به دارایی و تأمین اجتماعی و کتابخانه می‌باشد.

تنها شهرداری که کمپرسی بنز ده تن مازاد بر شهرداری‌های کوچک و همتراز خود به مبلغ بیش از ۲۰۰ میلیون تومان دریافت کرد.

روشن در بحث کاربری اموزشی در تمام جلسات تمام قد حمایت می‌کرد تا جایی که مورد تحسین مدیر آموزش پروش استان قرار گرفت..

روشن؛ پاسبانی شجاع جهت دست اندازی به زمینهای منابع ملی به خاطر مردم با فعالیت جهادی و مدیریت ۱۸ روز اماده سازی جایگاه بیمارستان دیشموک و مانع از برگشت این پروژه چند میلیاردی که متولیان امرکامل در جریان هستند.

این‌ها فقط گوشه ای از خدمت جبار روشن به مردم و شهر دیشموک می‌باشد.

روشن حتی اگر شورای جدید چه بسا براساس تعصبات، نظر موافق نگیرد؛ اما کارنامه درخشان وی در چهارسال اخیر برای شهر دیشموک برای همگان روشن و آشکار است.

روشن شهرداری است که حجت الاسلام شیخ علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک در خطبه‌های نماز جمعه از خدمات وی تقدیر ویژه می‌کند و اظهار دارد: روشن در دیشموک انقلاب کرده است.

شهرداری که بعد از اولتیماتوم فرماندهی سپاه شهرستان کهگیلویه، تنها با ۷۲ ساعت مانده به مراسم تشییع شهدای گمنام در دیشموک، کاری کرد کارستان و به نحوی که سرهنگ دوم پاسدار سعید برومندزاده چنین مدیرانی را الگو برای مدیران ذکر کرد و گفت: روحیه جهادی شهردار دیشموک قابل تحسین می‌باشد.

 

جبار روشن شهرداری می‌باشد که فرماندار کهگیلویه عملکرد وی را در بین ۴ شهردار کهگیلویه، بهترین عنوان می‌کند و اظهار دارد: شهرداری دیشموک از شهریور سال گذشته تا کنون پروژه‌های بسیار خوبی را به بهره برداری رسانده است.

و حالا هم که پروژه‌هایی همچون آسفالت جاده شهدای گمنام دیشموک در دست کار و جبار روشن قول آسفالت شدن آن را داد، جایگاه زباله در حالت ابهام بوده و روشن اظهار دارد که اگر سرپرست باشد؛ بدون شک مرتفع می‌شود.

همچنین ورودی‌های شهر در دست کار، پارک ۲۲۰۰ متری فضای سبز در دست احداث می‌باشد، و آسفالت خیابان‌های شهر در دست اقدام و روشن اعتقاد دارد اگر سرپرست باشد خیلی از معضلات موجود در کوتاه‌ترین زمان به اتمام می‌رسد.

سؤال: چرا شورای شهر دیشموک روشن را به عنوان سرپرست انتخاب نمی‌کنند!؟

آیا شورای شهر دیشموک هدفشان خدمت به مردم بوده، یا تسویه حساب شخصی است!؟

در مقطعی از تاریخ که جذب بودجه و اعتبار به سختی بوده و انجام پروژه‌های عمرانی و فعال کردن طرح‌ها آسان نیست، آیا این همه طرح‌ها و فعالیت‌های در دست اقدام در شهر دیشموک که یقیناً جزء با تدبیر، همت و مدیریت جبار روشن میسر نخواهد شد، جای شکر نخواهد بود؟!

لازم است به خدمت اعضای محترم شورای شهر دیشموک عرض کنم؛ اگر هدفتان خدمت به مردم شهر است و حتی اگر به فکر آینده و توسعه و پیشرفت دیشموک هستید، به تدبیر و با اتکاء به قانون؛ سرپرستی همچون جبار روشن را برای شهرداری انتخاب کنید.

در قانون و بخشنامه جهت انتخاب سرپرست شهرداری آمده است؛ در صورتی که شخص جدیدی برای شهرداری انتخاب کردید؛ تا زمان تشریفات قانونی مقرر و صدور حکم انتصاب، سرپرست باید یکی از کارکنان رسمی شهرداری را وفق مقررات مربوط با تصویب و ابلاغ خود به عنوان سرپرست معرفی نمایید.

گویا بدون توجه به قانون انتخاب سرپرست شهرداری و بنا به دلایل شخصی؛ اقدام به انتخاب شخصی بدون داشتن شرایط مندرج در قانون برای انتخاب سرپرستی شهرداری دیشموک؛ کردید.

با این وضعیت می‌توان گفت که شورای جدید بجای خدمت قصد خیانت به مردم و آینده‌ی توسعه‌ی شهر را دارند!

لذا از شما اعضای محترم شورا خواهشمندیم با تدبیر به انتخاب سرپرستی با رعایت قانون کرده و به فکر آینده ای شهر و توسعه و پیشرفت منطقه باشند نه اینکه با دور زدن قانون به فکر تسویه حساب شخصی باشند که اگر اینطور شود استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد باید برای رعایت عدالت و جلوگیری از ضایع شدن حق مردم دیشموک؛ به مسئله ورود کند.

در پایان عملکرد جبار روشن تنها در حوزه عمرانی در زیر مشاهده می‌کنید.

عملکرد حوزه عمرانی:

شرح کار مقدار مبلغ به ریال

۱-جدولگذاری خیابان‌های ابن سینا، ساحلی، کوی خلیج فارس، امیرکبیر، شهید باقری، شهید باهنر، دانش، آسیا، البرز، دماوند، فارابی، رودکی، شهید رفتاری، عدل، خیابان پشت قلعه، ادامه خیابان دانش آموز، کوی دولت آباد، خیابان شهید مطهری، کوچه شهید افروغ، بهمن، کوچه هجرت و………. ۱۰۰۰۰ مترطول ۰۰۰/۰۰۰/۶۰۰/۶

۲-حصارکشی اراضی متعلق به شهرداری واقع در کوی حسین آباد ۱۷۵ مترمکعب ۰۰۰/۰۰۰/۱۸۰

۳-ساخت پل فلزی جهت نصب در معابر ۲۰۰ عدد ۰۰۰/۰۰۰/۴۰۰/۱

۴- ترمیم جدول بلوار مدرس متصل به پل کوی حسین آباد وکرسی چینی دره حسین آباد ۲۲ مترطول ۰۰۰/۰۰۰/۴۸

۵-بازگشایی جاده ارتباطی کوی خلیج فارس از طریق برداشت یک معدن گچی بزرگ ۱۲۰۰ مترمکعب ۰۰۰/۰۰۰/۵۴

۶-سنگ چینی زمین محل احداث پارک جنب مصلی ۹۶ متر مکعب ۰۰۰/۴۴۸/۵۶

۷-مخلوط ریزی معابر شهر شامل خیابان منشعب از بلوار دل افروز، کوی خلیج فارس، مالک اشتر، کوی قدس، ابن سینا، ساحلی، امیرکبیر، سعدی، بهاران، مقدار ۷۴۴ مترمکعب ۲۵۰۰۰ مترمربع ۰۰۰/۰۰۰/۲۰۰/۱

۸-خاکبرداری تعدادی از معابر شهر از قبیل خیابان ۱۰ متری دور قلعه (بهاران)، امیرکبیر، بهمن، خروجی به سمت سرگچ وسد بالیاب ۲۴۵۰ مترمکعب ۰۰۰/۵۰۰/۷۳

۹-لکه گیری معابر آسفالت شده ۵۰ مترمکعب ۰۰۰/۰۰۰/۲۴

۱۰-بتن ریزی کف زمین کارگاه شهرداری ۱۴۸۰ متر مربع ۰۰۰/۲۱۸/۲۲۶

۱۱-سنگ چینی زمین جلو شهرداری جهت استقرار دستگاه تولید مصالح بتنی ۷۵ مترمکعب ۰۰۰/۹۱۰/۷۶

۱۲-اجرای پله‌های ساختمان شهرداری ۱۳ متر ۰۰۰/۰۰۰/۱۰

۱۳-به یس ریزی معابر شهر (ابن سینا، بهاران، سعدی، امیرکبیر، مطهری، ساحلی) ۱۲۰۰۰ مترمربع ۰۰۰/۰۰۰/۷۰۰

۱۴-آسفالت معابر شهر (ابن سینا، بهاران، سعدی، امیرکبیر، مطهری، ساحلی، علامه طباطبائی، کوی خلیج فارس) ۱۸۰۰۰ مترمربع ۰۰۰/۰۰۰/۵۰۰/۳

۱۵-احداث اتاقک نگهبانی وحفر چاه وبرق کشی کارگاه تولید مصالح بتنی ۰۰۰/۰۰۰/۱۵۰

۱۶-بهسازی دره مرکزی شهر ۹۵ مترمکعب ۰۰۰/۰۰۰/۸۸۰

۱۷-کرسی چینی زمین کوی حسین آباد جهت احداث زمین چمن مصنوعی ۶۰۰ متر مکعب ۰۰۰/۰۰۰/۸۰۰

۱۸-مخلوط ریزی وبیس ریزی وآمادگی برای اجرای آسفالت معابر شهرشامل ورودی‌ها وکوی حسین آباد بیش از ۳۰۰۰۰ متر مربع ۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۱۴

عملکرد در خصوص تعریض واحداث معابر با رضایت مالکین وبازگشایی معابر دارای معضل

ردیف شرح هزینه

۱ تعریض وبازگشایی دو ورودی شهر از سمت خوزستان وسد بالیاب وجدولگذاری ومخلوط ریزی آن‌ها ۸۰۰ میلیون ریال

۲ تعریض خیابان ساحلی از ۱۲ به ۱۶ متر واجرای آن به طول ۵۰۰ متر وتخریب باغ موجود در مسیر متعلق به آقای علی خان نیک ۱۰۰ میلیون ریال

۳ بازگشایی وایجاد کوچه بین خیابان بهمئی وامیرکبیر جلو منزل غریب آرمین ۵ میلیون ریال

۴ تعریض وبازگشایی کوچه منشعب از ورودی خوزستان به خیابان علامه طباطبائی جلو منزل ولی محمدی فر ۱۰ میلیون ریال

۵ بازگشایی کوچه حدفاصل خیابان چویل وکمربندی محور شمالی شهر جلو منزل رجبی ۱۰ میلیون ریال

۶ بازگشایی خیابان دور قلعه به طول ۶۰۰ متر وتخریب مانع بزرگ گچی موجود در مسیر وتخریب بخشی از باغ آقای غلامحسین قیصری و نقدعلی پروز وتخریب بخشی از ساختمان‌های آقایان مراد دژن ومحمدرضا پیشوا ۱۰۰ میلیون ریال

۷ تعریض خیابان شهید باهنر به سمت کوی قدس ۵ میلیون ریال

۸ بیش از بیست موردتعریض نقاطع ها واجرای پخ معابر جهت ایمن سازی با رضایت مالکین من جمله تقاطه خیابان‌های شهیدچمران، شهید رفتاری، بهارستان،۱۷ شهریور، اردیبهشت، کارگر، شریعتی، امیرکبیر ۱۰۰ میلیون ریال

۹ تعریض خیابان علامه طباطبائی وتخریب ساختمان موجود در مسیر متعلق به آقای دانشی زاده وبازگشایی آن تا قبرستان کوی دولت آباد ۲۰ میلیون ریال

۱۰ بازگشایی خیابان بهمن وتخریب ساختمان موجود در مسیر متعلق آقای قادر اندیشه ۲۰ میلیون ریال

۱۱ بازگشایی کوچه شهید افروغ وتخریب ساختمان موجود در مسیر متعلق به آقای مرحوم مشهدی علی خان نرموسایی ۱۵ میلیون ریال

۱۲ بازگشایی کوچه منشعب از خیابان عدالت به سمت منزل علی پدرام

۱۳ بازگشایی وتعریض خیابان آسیا جلو منازل تابیده ۲۰ میلیون ریال

۱۴ بازگشایی کوچه ۴ متری منشعب از خیابان شهید باقری جلو منزل جهانگرد ۵ میلیون ریال

۱۵ بازگشایی کوچه ۶ متری حدفاصل دوخیابان ۱۷ شهریور ودانش جلو منزل علیرضا رفتاری-

۱۶ تعریض واصلاح کوچه احسان جلو منزل نیکوکار ۱۲ میلیون ریال

۱۷ قطع بیش از ۲۰۰ اصله درخت در باغات واقع شده در مسیر اجرای معابر من جمله باغات متعلق به آقای غلامحسین قیصری، نقدعلی پروز، علی خان نیک، ولی محمدی فر، جلال روشن ۵۰ میلیون ریال

۱۸ تخریب بخشی از ساختمان آقای نادر پدیدار وبازگشایی خیابان شهید باقری ۵۰ میلیون ریال

۱۹ بازگشایی کوچه منشعب از خیابان شهید رفتاری جلو منازل خانعلی پرگر وکهیار نوروزی ۳۰ میلیون ریال

۲۰ بازگشایی خیابان بهاران دور قلعه وتخریب بخشی از ساختمان آقای اقبال ناصریان ۵ میلیون ریال

۲۱ بازگشایی کوچه ۸ متری منشعب از خیابان شهید صیاد شیرازی وتخریب بخشی از باغ آقای امیر افشین وساختمان آقای علی نظر به یون ۱۰ میلیون ریال

-بازگشایی تعدادی کوچه وتعریض برخی معابر با ارضایت از مالکین شامل کوچه ۴ متری به خیابان چویل (ایمورباب)-کوچه ۴ متری به خیابان چویل (ارجمندی)-کوچه ۶ متری به خیابان چویل (اخترشناس)-کوچه به خیابان امیرکبیر (بهروز)-کوچه ۶ متری به خیابان عدل (صادقی)-کوچه ۶ متری به خیابان علامه طباطبائی (ولی محمدی فر)-کوچه ۳ متری به خیابان بایوجمان (روشن)-بازگشایی کوچه غارون (روشن، مطلوبی، نریمیسا، احمدی، بهمنی)-کوچه ۶ متری به خیابان امیرکبیر (غریب آرمین)-کوچه ۶ متری به خیبان بهمئی (محمدشریف آرمین)-کوچه ۴ متری به خیابان بهمئی (علی رخشان)-بازگشایی کوچه ۶ متری به خیابان چویل (سیروس پرسا)-بازگشایی کوچه ۶ متری به خیابان ساحلی (قاسم پرتو)-بازگشایی کوچه ۵ متری منشعب از خیابان دانش (راه علی رفتاری وبرادران) ۵۰۰ میلیون ریال

هزینه لحاظ شده شامل کارکرد ماشین آلات عمرانی شهرداری، واگذاری مصالح به افراد همکاری کننده، تخفیف لحاظ شده در پروانه‌های ساختمانی ومخلوط ریزی وخاکبرداری معابر بازگشایی شده می‌باشد.

شرح کار مبلغ به ریال تا پایان سال

-ایجاد فضای سبز ادامه بلوار مدرس به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع ۲۵ میلیون ریال

-تجهیز ساختمان غسالخانه ۱۵ میلیون ریال

-خرید ونصب چراغ‌های روشنایی در معابر شهر ۴۰۰ میلیون ریال

-ایجاد روشنایی کامل در بلوار مدرس ۲۰۰ میلیون ریال

تعمیر ونگهداری برج‌های نوری ۲۵ میلیون ریال

-رنگ آمیزی تندیس‌های نصب شده در سطح شهر ۲۰ میلیون ریال

-لایروبی سیل بند محور شمالی شهر در دو مرحله ۴۰۰ میلیون ریال

-خرید ۵۰ عدد تور فلزی مخصوص نگهداری زباله ۲۱۰ میلیون ریال

-خرید ۳۰ دستگاه مخزن زباله ۶۰۰ لیتری ورنگ آمیزی آن‌ها وخرید پایه آن‌ها جهت نصب در شهر ۲۱۰ میلیون ریال

خرید یک دستگاه خودروی حمل زباله مکانیزه با مشارکت سازمان شهرداری‌ها ۳۳۰ میلیون ریال

خرید پنل ۱۹ متری آدرس معابر جهت نصب در ورودی شهر ۲۷۰ میلیون ریال

خرید المان شهدای گرانقدر بخش جهت نصب در میدان ورودی شهر ۱۵۰۰ میلیون ریال

خرید یک دستگاه کمپریسی بنز (۵۰ درصد قیمت) ۱۰۰۰ میلیون ریال

احداث پارک محله ای جنب مصلی شهر ۵۰۰ میلیون ریال

عملکرد شهرداری در همکاری با سایر ادارات شهر دیشموک

لیست همکاری شهرداری با ادارات مستقر در شهر دیشموک در دوسال گذشته

ردیف نام اداره نوع همکاری هزینه

۱ بخشداری دیشموک-واگذاری نیرو جهت انجام امور خئمتگذاری به مدت ۸ ماه

-تخریب دیوار حیاط ساختمان بخشداری جهت ساخت مجدد

-واگذاری ماشین آلات شهرداری در ایام انتخابات

-همکاری در بازگشایی جاده‌ها در ایام زمستان

-همکاری در آماده سازی جایگاه مساجد روستاها ۷۰ میلیون ریال

۲ دفتر امام جمعه-واگذاری مهمانسرا جهت اقامت میهمانان وبرگزاری جلسات

-واگذاری بخشی از ساختمان آتش نشانی جهت دفتر امام جمعه

-همکاری ومساعدت در برگزاری مراسمات مختلف توسط دفتر امام جمعه

-خرید یک دستگاه کولر

۳ اداره برق-نصب یک حلقه پل فلزی در درب ورودی اداره برق

-همکاری در توسعه شبکه برق کوی حسین آباد ۱۵ میلیون ریال

۴ اداره آبفای شهری وروستایی-احداث کانال آبرسانی خیابان‌های بهشت واندیشه

-اعزام لودر به منطقه اسفندان جهت همکاری در تعمیر پمپ آب ۲۰ میلیون ریال

۵ سازمان تبلیغات اسلامی-خرید زنجیر سینه زنی وپرچم وپلاکارد و واگذاری به هیئت‌های سینه زنی

-همکاری مستمر در برگزاری مراسمات وجشنها ۲۲ میلیون ریال

۶ دادگاه عمومی-همکاری در رفع معضلات قانونی احداث ساختمان دادگاه عمومی وصدور مجوز ساخت وساز

۷ آموزش وپرورش-تشویق گروه‌های سرود مدارس

-همکاری در شستشوی مدارس شهر

-کمک به مدارس شهر جهت خرید لوازم بهداشتی ولوازم مصرفی

-مساعدت در امر خرید هدایای اعضای شورای آموزش وپرورش

-ساخت یک عدد پل فلزی جهت مدرسه دخترانه الزهرا ۱۵ میلیون ریال

۸ پایگاه دامپزشکی- ساخت یک حلقه پل فلزی جهت نصب در درب ورودی ساختمان دامپزشکی ۶ میلیون ریال

۹ کمیته امداد-خرید گازوئیل جهت مصرف سوخت خوابگاه شبانه روزی

-عضویت اکثریت پرسنل شهرداری در طرح اکرام

-کمک به برگزاری جشن عاطفه‌ها ۴ میلیون ریال

۱۰ نمایندگی ورزش وجوانان-مساعدت مالی به منظور برگزاری مسابقات مختلف

-مساعدت در اعزام تیم‌های ورزشی

-کمک به تیم‌های ورزشی ۴۰ میلیون ریال

۱۱ مرکز بهداشتی درمانی-نصب یک حلقه پل فلزی بزرگ در ورودی پایگاه مقاومت جهت ورود تجهیزات گروه نورآوران سلامت واستفاده پایگاه مقاومت

-تخریب بخشی ازبلوار پاسداران جهت ایجاد معبر برای ورود تجهیزات گروه نورآوران سلامت

-نصب یک حلقه پل فلزی بزرگ در ورودی مرکز بهداشتی درمانی ۳۰ میلیون ریال

۱۲ نمایندگی نظام مهندسی-واگذاری جایگاه جهت استقرار نمایندگی نظام مهندسی

۱۳ کلانتری شهر دیشموک-خرید لوازم مصرفی

-پرداخت هزینه تعمیر خودروی کلانتری

-خرید سیمان وماسه جهت احداث نمازخانه در محوطه کلانتری

-مخلوط ریزی محوطه کلانتری

-پرداخت هزینه تعمیر خودروی کلانتری ۲۰ میلیون ریال

۱۴ منابع طبیعی احداث انباری به مساحت ۳۰ متر ۳۵ میلیون ریال

۱۵ پایگاه مقاومت مساعدت در انجام پروژه‌ها وبرگزاری رزمایش ۳۰ میلیون ریال

نداشتن ریالی بدهکاری به تأمین اجتماعی و دارایی و کتابخانه.. پرداخت حقوق و مزایای پرسنل اداری و اضافه کاری با میانگین حداقل ۱۳۰ ساعت در ماه تا پایان مردادماه نود شش (به روز).. پرداخت هدایای به پرسنل در تمامی اعیاد ومناسبتها.. پرداخت مطالبات پیمانکار خدماتی تا تيرماه ۹۶

 

انتهاي پيام/

دیدگاه‌ها

متاسفم برای شورای شهر با این کارشون، پشت پرده این سرپرستی در چند روز آینده مشخص خواهد شد و مردم میبینن تو این مدت سرپرستی، خواسته های شورای شهر رو برآورده خواهند کرد
واقعا جای تاسف داره انتخاب سرپرست به این شکل نمونه بارز بی قانونیه، چرا باید شهردار روشن که ایقد شهر را به سمت وسوی پیشرفت وعمران شهری می برد به همین سادگی کنار گذاشته شده اینقدر پیشرفت رو دیشموک هیچ وقت به خودش ندیده بود امیدواریم این بی قانونی توسط مراجع ذی ربط رسیدگی بشه...
بابا تورا خدا ولمون كنيد كدوم عملكرد،كدام كار!!!!؟؟
كدام بي قانوني ! خود آقاي روشن وقتي شهردار شدند كدوم رزومه كاري را داشتن كه انتخاب شدند،مگه علم سواد شو داشتن!مگه نيروي شهرداري بوده،مگه قبلش شهردار جايي بودند ول كن ديگه آقاي روشن ول كن!! اگه عملكرد چهار ساله شما مناسب بوده مطمئنا مردم دوستان شما را براي انتخاب مجدد شما در انتخابات شورا برمي گزيدند.جواب اين سوالات را بايد از مردم پرسيد كه چرا شما ودوستانتان را نخواستند،البته مردم عزيز به بهترين نحو ممكن درانتخابات جواب شما را داده اند اما مثل اينكه شما نميخواهيد گوش كنيد.هي به پاي اين مسئول واون مسئول ،هي به پاي اين سايت واون سايت ميفتيد براي شلوغ كاري و شونه خالي كردن از زير بار مسئوليت عملكرد نامناسب چهارساله خود.كاش همه ما روزي بفهميم وياد بگيريم كه مسئوليت ارث پدري ما وامثال ما نيست كه نيست به ديگران هم احترام بذاريم!!!

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک