آخرین اخبار

26. مرداد 1396 - 0:56   |   کد مطلب: 8238
مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد:
شوراها برای رفع مشکلات و معضلات از تمام ظرفیت ها استفاده كنند+تصاوير
مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد در نشست با اعضای شورای اسلامی شهرهای کهگیلویه گفت:‌ شوراها برای رفع مشکلات و معضلات از تمام ظرفیت ها استفاده كنند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد در نشست با اعضای شورای اسلامی شهرهای کهگیلویه گفت:‌ شوراها برای رفع مشکلات و معضلات از تمام ظرفیت ها استفاده كنند.

نشست اعضای شورای اسلامی شهرهای کهگیلویه با حضور مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری و فرماندار و معاون فرماندار و بخشداران تابعه برگزار شد.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد هدف اصلی از تشکیل این جلسه را ترسیم مسیری سازنده برای کل استان برشمرد و گفت : شهرستان کهگیلویه سومین شهرستانی است که چنین جلسه ای با این مفهوم و منظور در آن برگزار و پیشنهاد می  شود که در هر فصلی یک نشست برگزار و نتیجه آن به صورت مدون و منظم اطلاع رسانی شود.

کرامت الله کریمی انتخابات شورای شهر را دموکراسی ترین نوع انتخاب در نظام دموکراسی دانست و گفت: ویژگیهای کلی از جمله خودساخته بودن، متکی به اصول دینی، مسلط و آگاه بودن بر قوانین، شجاعت در امر تصمیم گیری، هماهنگی با خرد جمعی از اهم مواردی است که اعضای شورای شهر برای ادامه و موفقیت در کار خویش باید سرلوحه وظایف و دانستنیهای خویش قرار دهند.

 

کریمی به فعالیتهای شورا و شهرداری در دوره چهارم اشاره کرد و افزود : در سطح شهرهای شهرستان با وجود کمبود اعتبار فعالیتهای قابل توجهی انجام گرفته ، که انتظار می رود با تقویت روحیه وحدت و همدلی در بین اعضای جدید شورای شهر در دوره پنجم بتوان سطح این فعالیتها را ارتقاء و موجب رضایت مندی بیشتر مردم شد.

 

وی خاطرنشان کرد : در کنار خدمات ارائه شده مسائلی وجود دارد که می توان با مدیریت صحیح ، داشتن برنامه خوب وجامع ، قاطعیت در اجرای قانون ، بالابردن سطح درآمد وپیگیری دریافت اعتبار مورد نیاز با توجه به راهکارهای قانونی موجود وجلب مشارکت های مردمی با شفاف سازی در هزینه کرد درآمدها در جهت حل این معضلات گام برداشت.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری بر ضرورت  اجرای قانون وحمایت از منافع عمومی و رعایت عدالت در تخصیص مساعدت ها به بخش های مختلف توسط شهرداری تاکید کرد و گفت : در این راستا از این مجموعه حمایت لازم در جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان صورت پذیرفته است .

وی کار کردن برای مردم را توفیق الهی دانست و گفت:انتظار می رود که فضای کار درشهرستان ،فضای همدلی و تعامل بین مسئولان ومنتخبین مردم در شورای اسلامی شهر باشد  و برای رفع مشکلات و معضلات از تمام ظرفیت ها و توان ها استفاده شود.

کریمی اظهار داشت : در ۲۹ اردیبهشت امسال انتخاباتی صحیح و سالم علی رغم مسائل و مشکلات موجود در سطح شهرستان کهگیلویه با همت و تلاش مجموعه فرمانداری و دیگر عوامل اجرایی و با حضور حداکثری مردم برگزار شد که جای بسی تقدیر و سپاس دارد.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک