آخرین اخبار

24. مرداد 1396 - 0:13   |   کد مطلب: 8235
نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی از قول مساعد رئیس صندوق توسعه ملی برای کمک به طرحهای مهم استان از جمله پتروشیمی دهدشت خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه ، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی بهمراه استاندار کهگیلویه و بویراحمد به منظور تامین تسهیلات مورد نیاز پتروشیمی دهدشت در دو دیدار جداگانه با رئیس صندوق توسعه ملی و مدیرعامل بانک سپه کشور دیدار و گفتگو کرد.

عدل هاشمی پور در این دیدار ها یکی از اولویت های دولت در استان را تکمیل و سامان دادن به پتروشیمی دهدشت عنوان کرد و گفت: این پروژه برای تکمیل و راه اندازی به 300 میلیون یورو نیاز دارد .

وی با بیان اینکه در تلاشیم منابع مورد نیاز این طرح مهم و استراتژیک از طریق صندوق توسعه ملی تامین شود، اظهار داشت: پتروشیمی دهدشت یکی از طرح های مورد مطالبه مردم منطقه است.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی از قول مساعد رئیس صندوق توسعه ملی برای کمک به طرح های مهم استان از جمله پتروشیمی دهدشت خبر داد .

عدل هاشمی پور در این دیدار از مدیرعامل بانک سپه کشور خواست با تامین اعتبار مورد نیاز این پتروشیمی زمینه تسریع در روند اجرای این طرح مهم را فراهم کند.

در این دیدار محمد رضا چغازردی مدیرعامل و رییس هیات مدیره بانک سپه کشور بر پیگیری های لازم از طریق مجری و سرمایه گذار طرح و همچنین تامین منابع مالی مورد نیاز طرح پتروشیمی دهدشت تاکید کرد و قول مساعد داد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک