آخرین اخبار

23. مرداد 1396 - 16:38   |   کد مطلب: 8233
هدفم را برای آینده روی کسب افتخارات بزرگ در میادین بین المللی و جهانی هنرهای رزمی متمرکز می کنم و برای پیوستن به لیست مشاهیر هنرهای رزمی جهان تلاش می کنم.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،   سید صادق موسوی اصل یکی از جوانان موفق در عرصه های  ورزشی و علمی شهرستان کهگیلویه؛از سادات امامزاده سید محمید روستای طولیان از توابع شهرستان کهگیلویه است و در حال حاضر ساکن شهر دهدشت می باشد.

 

در همین راستا پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه مصاحبه ای کوتاه و مفید با این جوان موفق انجام داده است که در ادامه بیشتر با این جوان موفق آشنا می شویم.

لطفاخودتان را برای خوانندگان گرامی معرفی نمایید:
سید صادق موسوی اصل؛فرزند سید مسلم؛متولد سال 1371 وفارغ التحصیل رشته مهندسی فناوری اطلاعات هستم.

ورزش را از چه زمانی شروع کردید؟
فعالیت در هنرهای رزمی را از سن نوجوانی شروع کردم. در حال حاضر بصورت حرفه ای ورزشهای رزمی را دنبال میکنم و همچنین به عنوان مربی و داور رسمی فدراسیون ووشو در حال فعالیت میباشم.
تاکنون چه عناوین و افتخاراتی در این عرصه کسب کردید؟
   به عنوان بنیانگذار آکادمی هنرهای رزمی طولیان، عناوین و افتخارات ملی و بین المللی مختلفی را کسب نموده ام :

موفقیت در استاژ بین المللی آیکیدو

موفقیت در استاژ بین المللی تکواندو itf

کسب مدال طلا در مسابقات کشوری هاپکیدو whf

کسب 2 مدال طلا و 2 مدال برنز در مسابقات کشوری ووشو

کسب مدال نقره مسابقات کشوری کونگ فو

کسب بیش از ۱۰ عنوان قهرمانی در مسابقات استانی ووشو

برای آینده ورزشی و قهرمانی خود چه اهدافی دارید؟

هدفم را برای آینده بر روی کسب افتخارات بزرگ در میادین بین المللی و جهانی هنرهای رزمی متمرکز میکنم و همچنین برای پیوستن به لیست مشاهیر هنرهای رزمی جهان تلاش میکنم.


چگونه به ورزش های رزمی علاقه مند شدید؟
با توجه به اینکه پدرم از پیشکسوتان ورزشی شهر دهدشت هستند و همچنین از دوران جوانی تاکنون در رشته کاراته فعالیت دارند، ابتدا از طریق پدرم با هنرهای رزمی آشنا شدم و در ادامه به دلیل جذابیت،هیجان و حس اعتماد به نفسی که در  هنرهای رزمی  دیدم علاقه زیادی به این نوع رشته های ورزشی پیدا کردم که خوشبختانه تا به امروز به لطف خدا و حمایت خانواده ام به خصوص پدرم که مشوق اصلی من هستند توانستم عناوین و افتخارات مختلفی را در سطح ملی و بین المللی کسب کنم.

فعالیت های ورزشی چه تاثیری در درس و تحصیلات شما داشته است؟

فعالیت های ورزشی به دلیل تاثیر در سلامت روح و جسم و همچنین تقویت عملکرد ذهن در یادگیری و هماهنگی در کنار تحصیلات برای من بسیار مفید بوده است و خوشبختانه در امر تحصیلات هم موفقیت هایی کسب کردم از جمله:
کسب گواهینامه بین المللی  mis از موسسه World Wide Science  مالزی همراه با تاییدیه وزارت امور خارجه مالزی و سفارت جمهوری اسلامی ایران در کوالالامپور  

عضویت در انجمن بین المللی علوم کامپیوتر آلمان

 کسب مقام اول مسابقات طراحی وب تیم های سایبری دانشگاههای استان خوزستان

چه انتظاری از مسئولان دارید و شما برای ترغیب نوجوانان وجوانان به ورزش  حرفه ای چه راهکاری پیشنهاد می دهید؟

انتظار می رود مسئولان بسترهای لازم  را برای همگانی کردن ورزش و جذب حداکثری جوانان به سوی ورزش فراهم کنند و با جذب اسپانسر و کمک های مالی  برای ورزشکاران زمینه را برای ورزش قهرمانی در شهرستان کهگیلویه مهیا سازند.

در پایان چه صحبتی دارید؟

ضمن تشکر از شما و که این وقت را در اختیار بنده قرار دادید،برای همه ورزشکاران به خصوص ورزشکاران کهگیلویه بزرگ آرزوی موفقیت و سربلندی دارم و امیدوارم همراه با تقویت روحیه جوانمردی و اخلاق پهلوانی همچنان شاهد افتخار آفرینی جوانان این دیار در میادین ملی و بین المللی باشیم.

 

هدفم کسب افتخارات بزرگ در میادین جهانی هنرهای رزمی است.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک