آخرین اخبار

23. مرداد 1396 - 0:04   |   کد مطلب: 8230
رئیس بنیاد شهید کهگیلویه از برگزاری همایش کارآفرینان ایثارگر(توانمندی فرزندان شهدا) با حضور مسئولان کشوری در شهریور ماه امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،رئیس بنیاد شهید کهگیلویه از برگزاری همایش کارآفرینان ایثارگر(توانمندی فرزندان شهدا) با حضور مسئولان کشوری در شهریور ماه امسال خبر داد.

 سیدکمال‌الدین دولت‌خواه درا جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنیاد شهید در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان وظیفه ذاتی خود می‌نگرد و با توجه به بسترهای لازم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برنامه‌هایی در حوزه‌های مختلف اجرا می‌کند.
وی در ادامه افزود: مرکز فرهنگی گلزار شهدای دهدشت در حال تکمیل بوده و هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثار گران اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده طی سال‌جاری ۱۰۰ نفر از فرزندان شاهد که دارای تحصیلات دانشگاهی هستند در نهادهای مختلف این شهرستان بکار گرفته خواهند شد.
دولت‌خواه با اشاره به اینکه از ۲۸۴ فرزند شهید در این شهرستان ۴۸ نفر شاغل هستند، توانمندسازی فرزندان شهید را یک اولویت دانست و بیان کرد: همایش توانمندی فرزندان شهدا با حضور مسئولان کشوری شهریورماه برگزار خواهد شد.
وی هدف از برگزاری این همایش را برنامه‌ریزی لازم برای توانمندسازی فرزندان شهدا در حوزه‌های مختلف اعلام کرد و یادآور شد: توسعه فرهنگ کارآفرینی نقش مهمی در اشتغالزایی جوانان دارد.
رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثار گران کهگیلویه با تاکید بر استفاده از ظرفیت جوانان در حوزه‌های مختلف، ابراز کرد: در سال‌جاری ۱۵ طرح مختلف در حوزه کشاورزی، دامداری، باغداری و شیلات برای جامعه ایثارگری اجرا شد.
دولتخواه تصریح کرد: سال گذشته با حضور مسئولان در مناسبت‌های مختلف یک هزار و ۴۷۷ مورد از خانواده‌های شهدا سرکشی شده است.
وی تعداد گلزارهای شهدای شهرستان را ۱۰۸ گلزار ذکر کرد و افزود: از این تعداد ۲۲ گزار ساماندهی نشده است.
رئیس بنیاد شهید کهگیلویه عنوان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در سال‌جاری این تعداد گلزار شهید ساماندهی خواهد شد.

انتهاي پيام/

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک