آخرین اخبار

22. مرداد 1396 - 23:56   |   کد مطلب: 8229
المپیاد فرهنگی- ورزشی دانش آموزان پسر ابتدایی کشور-شیراز
دهدشت نایب قهرمان هندبال دانش آموزان کشور شد+عكس
تیم دانش آموزی هندبال ابتدایی دهدشت عنوان نایب قهرمانی هندبال دانش آموزان پسر ابتدایی کشور را به خود اختصاص داد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،  تیم دانش آموزی هندبال ابتدایی دهدشت عنوان نایب قهرمانی هندبال دانش آموزان پسر ابتدایی کشور را به خود اختصاص داد.

مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه گفت: درمسابقات هندبال آموزشگاه های کشور در شهر شیراز تیم پایه ابتدایی پسران با قدرت به مقام  نایب قهرمانی کشور رسید.

وي افزود: برپایه این گزارش در آخرین روز رقابت های المپیاد فرهنگی- ورزشی دانش آموزان کشور ، تیم دانش آموزی شهرستان کهگیلویه به نمایندگی از استان کهگیلویه و بویراحمد پس از پشت سر گذاشتن حریفان قدرتمند خود در فینال رقابت های هندبال با نتیجه 10 بر 8 مغلوب تیم خوب اصفهان شد و عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد.

 

در پی این موفقیت بزرگ سید لطف الله فروزان ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه پیام تبریکی صادر کرد

بسم الله الرحمن الرحیم

رویش جوانه های خودباوری در نسل های متوالی نوید فتح قله های بلند است که صد البته  فرزندان شهرستان کهگیلویه  شایستگی قرار گرفتن در فراز آنها در همه عرصه ها را دارد .

موفقیت ارزشمند در رقابت‌های هندبال دانش آموزی ابتدایی کشور  نشان از شایستگی و توانمندی فرزندان برومند این مرزو بوم دارد.

بی شک این مهم٬ نشان از لطف خدا، وجود انگیزه، همت٬ غیرت و خودباوری در شما آینده سازان است.
اینجانب ضمن قدردانی و تشکر از تلاش‌های همه مربیان، دست‌اندرکاران و خصوصاً دانش آموزان عزیزم، این موفقیت غرورآفرین را به  خانواده بزرگ آموزش و پرورش ، هندبالیست ها ، ‌خانواده‌های محترم ایشان، جامعه ورزشی شهرستان و استان  و مردم شریف شهرستان کهگیلویه  تبریک گفته و استمرار پیروزی و سربلندی همه قهرمانان و ورزشکاران را از خداوند متعال خواستارم.

انتهاي پيام/
 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک