آخرین اخبار

18. مرداد 1396 - 11:08   |   کد مطلب: 8222
اخبار و شایعات زیادی نسبت به انتخاب شهرداری دهدشت شنیده می شود که ذهن بسیاری از مردم این شهر را مشغول خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، در روزهای اخیر خبرهای ضد و نقیض و حتی در محافل گوش به گوش می‌چرخد و آن هم انتخاب شهردار شهر دهدشت است.

طبق برخی گفته‌ها و بازار تکذیب‌ها هنوز انتخاباتی از سوی اعضای شورای شهر جدید دهدشت بر سر جانشینی جوادتخشا شهردار دهدشت صورت نگرفته است.

در برخی سایت ها و فضای مجازی از افراد مختلفی برای شهرداری دهدشت نام برده می شود و در جدیدترین مورد اسم خانم حمیده زعیمی برده شده است و حتی گفته شده که منتخبین پنجمین دوره شورای شهر دهدشت از خانم زعیمی خواسته اند که برنامه خود را برای شهرداری دهدشت ارائه دهد.

چند نفر از منتخبین پنجمین دوره شورای شهر دهدشت خبر انتخاب خانم زعیمی به عنوان شهردار دهدشت را تکذیب کردند.

یک منبع آگاه در گفت و گو با این پایگاه خبری با اشاره به اینکه مردم به شایعات توجهی نداشته باشندگفت: اعضای شورا تحت فشار های مختلف کسی را انتخاب نخواهد کرد و فردی شایسته و کاربرد را به عنوان شهردار دهدشت انتخاب خواهد شد.

وی بابیان اینکه انتخاب شهردار جدید در فضای دوستانه صورت خواهد گرفت تصریح کرد:برخی از اعضای شورای دهدشت گزینه های متفاوتی را مطرح کرده اند که هنوز اکثریت اعضای شورا به جمع بندی برای انتخاب شهردار دهدشت نرسیده اند.

این منبع آگاه با بیان اینکه یکی از سران جریان های سیاسی برای انتخاب فردی به عنوان شهردار فشار زیادی به اعضای شورای شهر آورد گفت: اعضای شورا در مقابل این خواسته تسلیم نشدند و فرد مورد نظر رو شایسته شهردار بودن شهر دهدشت ندانستند.

وی بابیان این موضوع که تمامی خبرهای فضای مجازی مبنی بر انتخاب شهردار و هیئت‌رئیسه واقعت ندارد گفت: به شایعات فضای مجازی توجهی نداشته باشید و برای انتخاب شهردار جدید صبور باشید.

لازم به ذکر است منتخبان پنجمین دوره شورای اسلامی شهر دهدشت هنوز هیئت‌رئیسه دوره پنجم این شورا و شهردار جدید را انتخاب نکرده و در حال بررسی افراد مختلف هستند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک