آخرین اخبار

17. مرداد 1396 - 13:52   |   کد مطلب: 8221
فرمانده سپاه شهرستان کهگیلویه در پیامی 17 مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت.متن پیام تبریک فرمانده سپاه کهگیلویه به شرح ذیل است.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، سرهنگ دوم پاسدار سعید برومندزاده فرمانده سپاه شهرستان کهگیلویه در پیامی 17 مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت.

 

متن پیام تبریک فرمانده سپاه کهگیلویه به شرح ذیل است:

 

                                                                بسمه تعالی
17 مردادماه؛ روز خبرنگار یاد آور عزم و همت مجاهدانه مردان و زنانی است که برای روایت حق و حقیقت، بیرق اطلاع رسانی را بر دوش گرفته و با همتی بلند و اندیشه ای آزاد، مسیر اعتدال را با نگاهی عدالت محور می پیماید.

مجاهدانی که در عمل به رسالت بزرگ خویش و حفظ حرمت قلم از نثار جان خود هراسی ندارند.

خبرنگاران اين طلايه داران راستين خدمت در رسانه، انسان هاي پر تلاش و فداكاري هستند كه در كسوت شرافتمندانه خبرنگاري و به عنوان وجدان بيدار، چشم بينا و زبان حقيقت جوي جامعه، گام در وادي مقدس، قلم و عرصه روشنگري نهاده و همواره تلاش مي کنند تا با توليد و انعكاس به موقع اخبار، به بهترين شكل ممكن، رسالت حرفه اي خود را انجام دهند.

ضمن عرض تبریک روز خبرنگار و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای عزیز خبرنگار و نکوداشت استادان و پیشکسوتان عرصه اطلاع رسانی و خبر، از تلاش خستگی ناپذیر خبرنگاران، عکاسان، گزارشگران و همه کسانی که در جهت رشد و شکوفایی دانش و آگاهی مردم، شبانه روز تلاش می‌کنند و بدون توجه به سختی‌های موجود در این عرصه از هیچ تلاشی فرو گذار نکرده و نخواهند کرد، تشکر و قدردانی می‌کنم.

امید است با استعانت و توکل به ذات اقدس احدیت ، در انجام رسالت آگاهی بخشی، شفاف سازی و ارتقای سطح سواد سلامت جامعه، بیش از پیش موفق و موید و سرافراز باشید.

 

سرهنگ دوم پاسدار سعید برومندزاده
 فرمانده سپاه شهرستان  کهگیلویه

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک