آخرین اخبار

16. مرداد 1396 - 18:44   |   کد مطلب: 8218
عدل هاشمي پور نماينده شهرستان هاي كهگيلويه، بهمئي، چرام و لنده روز خبرنگار را تبريك گفت.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه   عدل هاشمي پور نماينده شهرستان هاي كهگيلويه، بهمئي، چرام و لنده روز خبرنگار را تبريك گفت.

متن پیام تبریک نماینده کهگیلویه بمناسبت روز خبرنگار به شرح ذيل مي باشد.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

 ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ

ن، سوگند به قلم و آنچه مى ‏نويسند

در تلاش برای ثبتِ حقیقت جوهر جانش خشکید تا جوهر قلمش خدایی بماند و نامش نه فقط به برای خود٬ بلکه به عنوان نماد، رسالتی عظیم را برحرفه ای سترگ، یدک بکشد و در بلندای تاریخ به ثبت برساند.

17 مرداد سالروز شهادت شهیدِ ثبتِ حقیقت و واقعیت محمود صارمی گرامی باد.
در دنیای پرشتاب امروزی تولید نرم افزارهای اطلاع رسانی، سرعت بیشتری به خود گرفته و امواج و فرکانس های نشر، مرز جغرافیایی نمی شناسند.
حجم وسیع چنین نرم افزارهایی  نقش، اهمیت، حساسیت٬ ظرافت و مسئولیت اصحاب رسانه را تبیین و تحکیم می بخشد.
در این دهکده جهانی مجاهدان ِمیدان، ِحقیقت نگاری به قصد آگاهی بخشی   سربازان ایران اسلامی و در زمره افسران جنگ نرم هستند که نقش بی بدیلی در بالندگی، پایندگی و سربلندی کشور عزیزمان و نیز در عرصه دیپلماسی رسانه ای ایفا می کنند.
تلاشگرانی که شغل خطیر آنان، زمان و مکان و خطر نمی شناسد و همواره در فراهم نمودن نشرِ دقیق وقایع و اخبار٬ حتی از جسم و جان مایه می گذارند تا رسالت خود و قلم به عینیّت برسد.
در دنیای پر تلاطم کنونی  حجم وسیع هجمه ها و کثرت ابزارهای معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی وظیفه و مسئولیت  دینی و ملیِ این قشر زحمت کش بی ادعا را سنگین و سنگین تر می نماید.
اینجانب ضمن گرامی داشت روز خبرنگار٬ این روز خجسته را به تمامی خبرنگاران و زحمت کشان عرصه اطلاع رسانی که چشم و گوش و زبان گویای جامعه اند و نقش برجسته ای در ارائه و انعکاس خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی عهده دار هستند به ویژه خبرنگاران با صداقت، پرتلاش و خستگی ناپذیر استان، خاصه خبرنگاران و اصحاب رسانه حوزه انتخابیه ام تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
از صمیم قلب توفیق، سلامتی و سربلندی این قشر خدوم را از خداوند سبحان مسئلت دارم.
 
              عدل هاشمی پور
نماینده مردم شریف شهرستان های کهگیلویه٬  بهمئی٬ چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی

انتهاي پيام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک