آخرین اخبار

13. مرداد 1396 - 21:32   |   کد مطلب: 8210
واکنش رئیس اسبق فوتبال کهگیلویه به بازی کردن ملی پوشان ایرانی در مقابل تیم اسرائیلی
ملی پوشان ورزش ایران باید پرچمدار آرمان های انقلاب اسلامی باشند
پیشکسوت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد به بازی کردن ملی پوشان ایرانی در مقابل تیمی از رژیم اشغالگر اسرائیلی واکنش نشان داد.

به گرارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، سید ابوالحسن دانشفر پیشکسوت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد که سال ها رئیس هیئت فوتبال شهرستان کهگیلویه بود در گفتگو با این پایگاه خبری به بازی کردن مسعود شجاعی و احسان حاج صفی دو ملی پوش فوتبال ایران در مقابل تیمی از رژیم اشغالگر اسرائیل واکنش نشان داد.

مشاور ورزشی نماینده کهگیلویه بزرگ اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دفاع از ارزش ها، معیارها و آرمان های انقلاب اسلامی ایران سرلوحه اهداف ورزشکاران و سردمداران ودست اندرکاران ورزش ایران گرفته استا. 

دانشفر ادامه داد: همواره ملی پوشان ایرانی در دفاع از مظلومیت مردم فلسطین درمسابقات مختلف ورزشی از رویارویی باورزشکاران رژیم اشغالگرصهیونیستی اسرائیل اجتناب کرده اند و حاضربه برگزاری مسابقه نشدند.

رئیس سابق هیئت فوتبال کهگیلویه با بیان اینکه این اقدام شایسته وارزشمند ورزشکاران ایرانی بازتاب بسیاردرخشان و چشمگیری درمیان مسلمانان کشورهای اسلامی و مردم ستمدیده فلسطین داشته است افزود: ورزشکاران پر افتخار ما همواره به عنوان سفیران شایسته ورزش کشور تلاش کرده اند به این آرمان بلند و والا پایبند باشند.

وی گفت: متاسفانه دو؟ملی پوش فوتبال کشورمان احسان حاج صفی و مسعودشجاعی  که بازیکنان پانیونیوس یونان می باشند باحضور در مقابل تیم فوتبال مکابی اسرائیل تا حدودی آن تعهد لازم را رعایت نکرده و سبب رنجشمردم و جامعه شدند.

دانشفر با بیان اینکه این حرکت ملی پوشان ما برخلاف انتظار بودهم است گفت: توقع آن بود که مانند دیگر ورزشکاران قهرمان ما ازحضور در مقابل این تیم متعلق به رژیم اَشغالگر امتناع می کردند.

وی در پایان اظهار کرد: امیدوارم که دیگرشاهدچنین عهدشکنی هایی ازسوی ورزشکاران شایسته و گرانقدر کشورعزیزمان در حفظ آرمان های انقلاب اسلامی نباشیم.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک