آخرین اخبار

19. دى 1393 - 16:38   |   کد مطلب: 82
جشن تکلیف 25 دانش آموز دختر در دبستان دخترانه عصمت سوق و با حضور مربیان و اولیاء آنها برگزارشد.

به گزارش پايگاه  خبري تحليلي شهرستان كهگيلويه،در آئینی در دبستان دخترانه عصمت سوق 25 دانش آموز دختر, به سن تکلیف رسیدن خود را جشن گرفتند.

 

حجت الاسلام تقوی امام جمعه موقت سوق در آئين برگزاري  جشن تكليف اين دانش آموزان  با بیان اینکه جشن عبادت جشن همه خوبیها،فضیلت های و ارزش‌های انسانی است، افزود: هدف از برگزاری این مراسمات اشاعه  ترویج فرهنگ دینی،قرآنی،توسعه عفاف وحجاب درمدارس و جامعه است.

 

امام جمعه موقت سوق افزود: شما دختران تازه به سن تکلیف رسیده می توانید به تأسی از سرور زنان عالم حضرت زهرا (س) آینده پاک برای حیا و عفت جامعه باشید مشروط به اینکه عمل و رفتار شما از اولین لحظه تکلیفتان برگرفته از عمل و رفتار آن حضرت باشد.

وی با اشاره به نقش معلمان و مدرسه در ترویج فرهنگ نماز بین دانش آموزان گفت: در فرهنگ اسلامی مدرسه جایگاه تربیت و پایگاه تعلیم است در مدرسه هم باید اخلاق و فضیلت و معنویت را گسترش بخشید و هم علوم و فنون را تعلیم داد.

 

حجت الاسلام تقوي تصریح کرد: خانواده ها نیز باید این جشن بزرگ معنوی را برای فرزندانشان برگزار کنند تاآغاز این تکلیف معنوی برای همیشه در ذهن دانش آموزان نهادینه شود.

 

انتهاي پيام : و/آ

 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک