آخرین اخبار

2. مرداد 1396 - 15:15   |   کد مطلب: 8180
یادواره ۲۹ شهید والامقام بخش دیشموک در حالی برگزار شد که غیبت دوباره مسئولان شهرستان کهگیلویه در برنامه های فرهنگی مربوط به شهدا بیشتر از همیشه به چشم آمد و باز هم مردم بودند که سنگ تمام گذاشتند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، یادواره ۲۹ شهید والامقام بخش دیشموک در حالی با حضور سخنران ویژه این مراسم سرهنگ انصاری جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد که غیبت دوباره مسئولان شهرستان کهگیلویه در برنامه های فرهنگی مربوط به شهدا بیشتر از همیشه به چشم آمد.

مسئولان شهرستان کهگیلویه در برنامه های اخیر یادواره های شهدا و استقبال، تشییع و خاکسپاری شهدا گمنام بخش دیشموک با وجود دعوت رسمی غایب بودند وتنها تعداد کمی از مسئولین در این مراسمات شرکت کردند.

یادواره شهدای بخش دیشموک نیز درحالی برگزار شد که خبری از مسئولان شهرستان کهگیلویه از جمله فرماندار شهرستان نبود و در این مراسم تنها سرهنگ برومند زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، سید کمال دولت خواه رئیس اداره بنیاد شهید، داوری رئیس شبکه درمان ، امیریان بخشدار دیشموک و تعدادی از مسئولین خود بخش دیشموک حضور داشتند.

اینکه مسئولین شاید به دلایل مختلف نتوانند در همه مراسمات شرکت کنند طبیعی است اما اینکه اکثر مسئولان در همه بر نامه های اخیر مربوط به شهدا شرکت نکردند جای سوال دارد.

مسئولین ما باید بدانند که اگر الان در امنیت و آسایش کامل رئیس ادارات مختلف شهرستان هستند به دلیل همین رشادت ها و فدا کاری های شهدای ۸ سال دفاع مقدس و مدافعین حرم است.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک