آخرین اخبار

30. تير 1396 - 0:47   |   کد مطلب: 8173
فرمانده سپاه شهرستان کهگیلویه با ارسال پیامی از حضور حماسی مردم ولایتمدار در آیین استقبال، شب وداع و تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام در دیشموک؛ تقدیر کردند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه ، فرمانده سپاه شهرستان کهگیلویه با ارسال پیامی از حضور حماسی مردم ولایتمدار در آیین استقبال، شب وداع و تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام در شهرستان کهگیلویه وبخش دیشموک تقدیر کردند.

 

متن پیام تقدیر فرمانده سپاه کهگیلویه به شرح ذیل است.

بسمه تعالی
امروز زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از خود شهادت نیست.
امام خامنه ای (مدظله العالی).

 

شهدا ستارگان زمینی و پرچمداران عزت و شرف انقلاب هستند که بر قله افتخار ایستاده اند و در شریان جامعه خونی تازه تزریق نموده اند، آنها آمده اند تا دست ما را بگیرند و راه را به ما نشان دهند .

حماسه‌هاي ماندگار مردم شهيدپرور و ولايت‌مدار کهگیلویه، كارنامه پرافتخار و فصلي زرين را در دفتر خاطرات انقلاب و دفاع مقدس رقم زده است.

حضور با شکوه و کم نظیر شما امت حزب اله و همیشه در صحنه شهرستان کهگیلویه بویژه مردم  دیشموک در مراسم استقبال، وداع، تشییع، خاکسپاری و تکریم دو شهید گمنام، نشان ارادتی بود به پیشگاه شهدا والاتبار و سرشار بود از عشق به انقلاب و رهبری .

اینجانب با تأسی از حدیث قدسی « من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق » از این حرکت عظیم و خروشان مردم و مسئولین، نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان سلحشور و اصحاب بصیر رسانه  و خانواده معظم و معزز شهدا و پیشکسوتان جهاد و شهادت و ائمه جمعه که به زیبایی از خون شهدای گرانقدر پاسداری نمودید کمال تشکر و امتنان دارم .

در پایان از درگاه خداوند متعال می خواهیم تا توفیق شهادت در راه خودش را نصیب ما فرماید.

"اجر همگان با شهدا "

 

سرهنگ دوم پاسدار سعید برومندزاده
فرمانده سپاه شهرستان کهگیلویه

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک