آخرین اخبار

26. تير 1396 - 3:04   |   کد مطلب: 8153
شهردار دیشموک گفت: به شرط مصوب کردن شورای شهر؛ مسیر ارتباطی منتهی به جایگاه شهدای گمنام دیشموک را تا کمتر از 40 روز آینده آسفالت می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه ،  شهردار دیشموک گفت: به شرط مصوب کردن شورای شهر؛ مسیر ارتباطی  منتهی به جایگاه شهدای گمنام دیشموک را تا کمتر از 40 روز آینده آسفالت می کنیم.

جبار روشن شهردار دیشموک در جلسه هماهنگی مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام در دیشموک، اظهار کرد: برای شهدای گمنام در بحث تخصیص اعتبارات؛ باید توجه شود.

شهردار دیشموک تصریح کرد: هر چه داریم از شهدا است و طبیعتاً در این راستا حتی با دست خالی باید قدم برداریم.

روشن گفت: شهرداری ها باید در بحث شهدای گمنام، تخصیص بودجه و اعتبارات را داشته باشد.

شهردار دیشموک بیان کرد: هر چند اعتباری در این راستا وجود ندارد، اما ما آماده همکاری هستیم.

روشن با بیان اینکه، شهدای گمنام حتما باید در اعتبارات پیش بینی شود، گفت: منتها وقتی پیش بینی نشد،  با توجه به شان شهدا، باید اقدام کنیم.

شهردار دیشموک ، در این راستا از تهیه ی المان 29 شهید دیشموک خبر داد و گفت: بزودی از این المان رونمایی خواهیم کرد، بلکه دین خود را به شهدا و خانواده های آنان؛ اداء کرده باشیم.

روشن از آماده کردن سه لاله  در بحث شهدای گمنام برای دیشموک هم خبر داد و گفت: در این خصوص 70 میلیون هزینه شده است.

وی گفت: در بحث مسیر ارتباطی  جایگاه شهدای گمنام؛ مشروط به مصوب کردن شورای شهر، با عرض 8؛  چیزی قریب 8هزار متر مکعب مربع از زیرسازی تا آسفالت متری 40هزارتومان به بالا که بیش از سیصدمیلیون تومان خواهد شد، جاده شهدای گمنام را تا کمتر از 40 روز آینده آسفالت می کنیم.

شهردار دیشموک بیان کرد: به اینکه گفته شود اعتبار نیست و کار نمی شود،  اعتقاد ندارم. و البته راه گرفتن پول وجود دارد.

وی با بیان اینکه، از اهل رسانه ها تقدیر می شود، اضافه کرد: اهل رسانه نیستم و حتی یکبار به خبرنگارن زنگ نزدم که خدمات خودم را رسانه ای کنم گرچه باید خدمات را انعکاس بدهیم.

روشن گفت:  شهرداری دیشموک آمادگی لازم برای مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام را دارد.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک