آخرین اخبار

26. تير 1396 - 9:00   |   کد مطلب: 8151
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه بیان کرد: نباید این فرصت از دست داده شود و همه مسئولان و دستگاهها آستین همت بالا زده و شرایط تشییع و تدفین باشکوهی، برای شهدای گمنام در دیشموک مهیا شود.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه ،   سرهنگ دوم پاسدار سعید برومند زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در جلسه هماهنگی مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام در دیشموک اظهار کرد: در روز پنج شنبه دو شهید گمنام در دیشموک تشییع و تدفین می شود.

 

وی با بیان اینکه، تشییع و تدفین این دو کبوتر خونین بال مایه‌ی افتخار می باشد، افزود: امروز هر چه داریم، به برکت خون مقدس و پاک شهدا است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه اضافه کرد: تشییع و تدفین شهدای گمنام،  افتخاری برای کهگیلویه و بویژه بخش دیشموک است.

 

برومندزاده با اشاره به قیام خونین کربلا و اهمیت موضوع شهید و شهادت، گفت: با قیام امام حسین(ع) و واقعه‌ی کربلا مجددا فرهنگ ایثار و شهادت برای مسلمین برگشته و حیاط دوباره و مستمر یافته است.

 

وی به مدافعین حرم هم اشاره کرد و متذکر شد: اینها کسانی  هستند که در مرزها با ایثار و از خودگذشتگی،  امنیت را برای ما فراهم کرده و اسایش و امنیتی امروز را مرهون خون شهدا هستیم.

 

برومندزاده گفت: در طول یکسال گذشته قصد تشییع و تدفین شهدای گمنام در دیشموک شد ولی شرایط و زیرساختها فراهم نگردید.

 

وی بیان کرد: نباید این فرصت از دست داده شود و همه مسئولان و دستگاهها آستین همت بالا زده و شرایط تشییع و تدفین باشکوهی، برای شهدای گمنام در دیشموک مهیا شود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه تصریح کرد: مردم دیشموک همیشه و در طول تاریخ نشان دادند راست قامتانی هستند، همت و غیرت داشتند .

برومندزاده اضافه کرد: از مسئولان این خطه انتظار داریم زیرساختهای لازم فراهم شود تا میزبانی خوبی برای شهدای گمنام باشیم.

 

وی گفت: همه با هم با همفکری و همکاری در جهت برگزاری مراسمی باشکوه، تلاش کنیم.

 

در ادامه این جلسه، مسئولان ضمن ارائه ی گزارش از وضعیت موجود اداره و نهاد خود در بحث زیرساختهای لازم برای تشییع شهدای گمنام در دیشموک، از اعلام آمادگی خبر دادند.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک