آخرین اخبار

24. تير 1396 - 15:39   |   کد مطلب: 8148
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه:
بنیاد شهید و امور ایثارگران جای سیاسی بازی نیست
رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه گفت: برای خدمت آمدم و بنیاد شهید را به عنوان جایگاه مسائل سیاسی نمیبینم، صادقانه می گویم این نهاد را به هیج حزب و گروهی عوض نمی کنم.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه ،   سید کمال الدین دولتخواه رئیس جدید بنیاد شهید کهگیلویه در مراسم تودیع و معارفه این سمت، اظهار کرد: مهمترین لولویت برای وی در بنیاد شهید خدمت بوده و حتی جهت کار در دیگر ادارت توانایی داشته ولی جایگاه بنیاد شهید بریا من برتر از دیگر ادارت بوده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه با بیان اینکه  سیاستهای دولت تدبیر و امید را اجرا می کند، گفت: توانایی دارم که در مقابل مشکلات ایستادگی کرده و برای جذب اعتبارات پافشاری می کنم.

دولتخواه گفت: برای خدمت آمدم و بنیاد شهید را به عنوان جایگاه مسائل سیاسی نمیبینم، صادقانه می گویم این نهاد را به هیج حزب و گروهی عوض نمی کنم.

وی با تأکید بر اینکه اجازه نمی‌دهم بنیاد شهید جولانگاه مسایل سیاسی شود، گفت: خود را خاک خورده ترویج ایثار و شهادت می دانم.

دولتخواه گفت: زمانی که من درد یتیمی کشیدم و در مراسم تشییع جنازه شهدا حضور پیدا می‌کردم کسانی که امروز مرا فتنه‌گر و منافق خطاب می‌کنند کجا بودند؟ در کجای جبهه حضور داشتند؟

وی با بیان اینکه،: بنیاد شهید جای درک مسایل سیاسی و گروگانگیری نیست، اضافه کرد: بنیاد شهید و خون شهدا را نباید آلوده به این مسایل کنیم.

انتهای پیام

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک