آخرین اخبار

23. تير 1396 - 21:35   |   کد مطلب: 8143
تامام جمعه دهدشت گفت: آزادسازی موصل توطئه‌های آل سعود و امریکا را در هم شکست.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی امام جمعه شهر دهدشت در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: اکثر مباحث فقهی و احکام ما در زمان امام جعفر صادق روایت شده اند و به همین خاطر مذهب جعفری نامگذاری شده است.

 
امام جمعه دهدشت افزود: به دلیل ناآگاهی مردم در تمام زمان ها پیروان دین و انبیاء کمتر بودند و ظالمان بر جهالت فکری مردم سوار می شدند.
 
وی با بیان اینکه تنها راه رستگاری آگاهی دادن به مردم است گفت: ناآگاهی مردم در تمام دوران ها موجب تنها ماندن انبیاء شده است.
 
حسینی ادامه داد: برخی دچار جهالت دینی، اخلاقی و سیاسی هستند و به هر روشی مردم را از دین و انبیاء جدا می کنند.
 
خطیب نماز جمعه دهدشت گفت: جریان کوی دانشگاه در سال ۷۸ توطئه آمریکایی استکباری بود که با هوشیاری مردم از میان برداشته شد.
 
وی با اشاره به اینکه آگاهی و حضور مردم است که به این ملت و نظام عزت بخشیده است افزود: تنها راه برطرف کردن توطئه های دشمن آگاهی و هوشیاری مردم است.
 
حسینی با اساره به سالروز تاسیس شورای نگهبان گفت: تاسیس شورای نگهبان حرکت بسیار ارزشمندی بود که اجازه نداد بی قانونی در کشور ما رواج پیدا کند.
 
وی با بیان اینکه نباید قانونی انجام شود که بر خلاف قانون اساسی و نظام اسلامی ما باشد افزود: شورای نگهبان به خوبی وظایف خود را انجام داده است.
 
امام جمعه دهدشت گفت: آزادسازی موصل را به ملت عراق و ایران تبریک عرضه می کنیم که توانست توطئه دشمنان را از بین برد.
 
وی ادامه داد: اگر حمایت و کمک ایران نبود امروز سوریه و عراق در دست داعش و آمریکا بود.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک