آخرین اخبار

23. تير 1396 - 1:06   |   کد مطلب: 8141
دهیار روستای "دره‌گروه"دهگروه" از بخشدار و رئیس اتفاقات برق دیشموک به جهت توسعه شبکه برق منطقه، تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه،   دهیار روستای "دره‌گروه"دهگروه" از بخشدار و رئیس اتفاقات برق دیشموک به جهت توسعه شبکه برق منطقه، تقدیر کرد.

علی افشانده دهیار ده گروه در گفتگو با خبرنگار با بیان اینکه، مردم سالها بود در  این روستا از ضعف ولتاژ رنج می بردند، گفت: چه در بحث روشنایی معابر روستا و بلکه در بحث کمبود ترانس برقر، مشکلات زیادی داشتیم.

افشانده بیان کرد: با پیگیری های مصرانه جبار فاطمی رئیس اتفاقات برق دیشموک بالاخره برای شبکه برق روستا بیش از 3 ترناس برق اضاف شده و همچنین الحمدالله با نصب چراغ های کافی، معابر روستا از روشنایی خوبی برخوردار شدند.

دهیار ده گروه ضمن تقدیر و تشکر فراوان از بخشدار دیشموک بابات پیگیری محقق شدن این امر، گفت:  از همه مسئولان بویژه مسئولان اتفاقات برق دیشموک و رئیس این اتفاقات، نهایت تقدیر و تشکر را داریم.

فاطمی رئیس اتفاقات برق دیشموک در این باره با بیان اینکه، هدف ما خدمت به مردم و محرومان است، اذعان کرد: در جهت رفع مشکلات دیشموک، لحظه ای درنگ نکرده و از پای نخواهم نشست.

فاطمی این خدمات را از برکات نظام مقدس انقلاب جمهوری اسلامی ایران عنوان و متذکر شد: همچنان تا یک خانه بدون روشنایی در دیشموک است، خواب راحت ندارد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک