آخرین اخبار

23. تير 1396 - 1:03   |   کد مطلب: 8140
فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک خبر داد
برگزاری اردوی جهادی 7روز بسیج جهت کمک به محرومان در دیشموک
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی(ع) دیشموک گفت: گروه جهادی حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی(ع)؛ اردوی جهادی 7روزه کمک به محرومان در یک روستای دیشموک برگزار می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه،    فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی(ع) دیشموک گفت:  گروه جهادی حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی(ع)؛ اردوی جهادی 7روزه کمک به محرومان در یک روستای دیشموک برگزار می کند.

ستوان دوم پاسدار اسماعیل معززی افزود: این ارودی هفت روزه در روستای امامزاده میرسالار(ع) صورت می گیرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی(ع) دیشموک تصریح کرد:  هدف از برگزاری اردوهای جهادی رسیدگی به تمام اقشار محروم و کم‌بضاعت جامعه است که وارثان و صاحبان اصلی انقلاب هستند.

معززی خاطرنشان کرد: در این اردوی جهادی ساخت و تعمیر محوطه مسکونی محروم بی بضاعتی را انجام خواهیم داد.

وی از برگزاری برنامه های فرهنگی در کنار کارجهادی عمرانی در این اردوی 7 روزه خبر داد و گفت:  بسیج دیشموک در تابستان امسال همچون گذشته برنامه های مختلفی دارد .

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی(ع) دیشموک؛ از ساخت چند ساختمان پایگاه بسیج در دیشموک خبر داد و گفت: در این راستا جزییات بیشتری به  اطلاع عموم می رسد.

معززی ضمن تقدیر از حامیان #محرومین، گفت: از عموم درخواست می شود تا انشاءالله در راستای تقویت برگزاری اردوهای جهادی کمک به محرومان در دیشموک؛ برای هرگونه کمک #نقدی_و_غیر_نقدی و همکاری با بسیج؛  به محل حوزه مقاومت بسیج در دیشموک حضور یابند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک