آخرین اخبار

21. تير 1396 - 15:40   |   کد مطلب: 8138
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه مطرح کرد:
اجرای طرح هجرت سه در 12 مدرسه شهرستان کهگیلویه
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه گفت: طرح هجرت 3 در 12مدرسه شهرستان کهگیلویه با حضور 420 دانش آموز بسیجی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، سعید برومندزاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه در افتتاحیه اردوهای طرح هجرت ۳ این شهرستان گفت: طرح هجرت 3 با همکاری آموزش و پرورش در 12 مدرسه شهرستان کهگیلویه با حضور 420 دانش آموز بسیجی برگزار می شود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه ادامه داد: اجرای طرح هجرت 3 موجب بهسازی و شاداب سازی مدارس و همچنین موجب رشد اجتماعی، فرهنگی و حس مشارکت جویی و مسئولیت پذیری در دانش آموزان می شود.

 

وی گفت: 12 مدرسه در قالب طرح هجرت بهسازی، رنگ آمیزی،مرمت و شاداب سازی می شوند.

دهدشت

برومندزاده افزود: تعداد 6 مدرسه در سطح شهردهدشت و 6 مدرسه در سایر بخش های شهرستان کهگیلویه مشمول اجرای طرح گشته و تعداد 420 نفر دانش آموز داوطلب بسیجی نیز در اردوی جهادی طرح هجرت 3 شهرستان کهگیلویه مشارکت دارند.

 

وی اضافه کرد: اجرای این طرح ها در راستای کمک به زیرساخت های آموزشی، غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و با بهره گیری از روحیات بسیجی می تواند زمینه مناسبی را برای احساس مسئولیت و روحیه کار و تلاش در میان دانش آموزان به وجود آورد.

دهدشت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه عنوان کرد: اگر این طرح ها به صورت اصولی و مناسب بهره برداری شود علاوه بر فراهم نمودن زمینه فراگیری مهارت، شخصیت اجتماعی و مسئولیت پذیری نیز در بین آنها ارتقا می یابد.

 

 برومند زاده گفت: طرح هجرت3 طرحی متعالی ومعنوی با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در عرصه های مختلف و گوناگون است که در تعطیلات تابستان برگزار می شود و در ایجاد زمینه های  روحیه جهادی، خودباوری نشاط و شادابی بسیار موفق بوده است.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک