آخرین اخبار

21. تير 1396 - 10:12   |   کد مطلب: 8136
رئیس اداره بنیاد شهید و امورایثارگران کهگیلویه خبر داد
نصب 410 تمثال شهید کهگیلویه در سطح شهرستان+عکس
رئیس اداره بنیاد شهید و امورایثارگران کهگیلویه با بیان اینکه، ۴۱۰ تمثال شهید شهرستان کهگیلویه در سطح شهر نصب می‌شود، تصریح کرد: بزودی از این تمثال‌ها، رونمایی می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه،   رئیس اداره بنیاد شهید و امورایثارگران کهگیلویه با بیان اینکه،  ۴۱۰  تمثال شهید شهرستان کهگیلویه در سطح شهر نصب می‌شود، تصریح کرد: این اقدام نشان می‌دهد که شهدا فراموش نشده و در یادها مانده‌اند.

بهنام صمدی فر افزود: نصب تابلوی شهدا در نقاط مختلف را سبب دلگرمی خانواده‌های آنان می شود.

رئیس رئیس اداره بنیاد شهید و امورایثارگران کهگیلویه تصریح کرد: طرح ساخت ونصب تابلوهای تمثال مبارک ۴۱۰شهید شهرستان کهگیلویه آغاز و در خیابانهای اصلی سطح شهر دهدشت در جهت ترویج فرهنگ ایثاروشهادت و زیبایی مبلمان شهری؛ نصب می شود.

صمدی فر از طراحی تمثال شهدای کهگیلویه تصاویر باطراحی ویژه خبر داد و گفت: تابلوهاب قدیمی با هماهنگی خانواده های معظم شهدا جمع آوری، و تمثال های جدید بعد از نصب با حضور مسئولان، بزودی رونمایی می شود.

رئیس اداره بنیاد شهید و امورایثارگران کهگیلویه با بیان اینکه، مزین کردن چهره شهر به تصاویر شهدا سبب الگو‌گیری جوانان از زندگینامه و توجه آنان به وصیت نامه شهدا می‌شود، گفت: آشنایی نسل جوان با انگیزه‌ها و اهداف شهدا مسأله‌ای است که دستگاه‌های آموزشی و فرهنگی باید همواره در این زمینه برنامه‌ریزی منسجم و دقیق داشته باشند.

رئیس اداره بنیاد شهید و امورایثارگران کهگیلویه از همکاری اداره برق و راهنمایی و رانندگی شهرستان در جهت نصب تمثال مبارک شهدا، تقدیر کرد.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک