آخرین اخبار

19. تير 1396 - 16:43   |   کد مطلب: 8129
معاون آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای حل مشکل آب دیشموک، معتمدین محلی همت کنند و عدل هاشمی‌پور؛ شورای شهر و مسئولان دیشموک معارضات را برطرف کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه،     معاون آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای حل مشکل آب دیشموک، معتمدین محلی همت کنند و  عدل هاشمی‌پور؛ شورای شهر و مسئولان دیشموک معارضات را برطرف کنند

 معاون آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: معارضات محلی عامل جلوگیری از احداث چاه جدید و رفع مشکل آب شرب دیشموک است.

مسعود مرادیان در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش‌های شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد برای رفع مشکلات پیش روی تامین آب شرب شهرهای استان اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته؛ تعداد شهرهای دارای تنش آبی استان از شش شهر به چهار شهر رسید.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی و جهادی پرسنل آبفای استان در کاهش مشکلات مربوط به تنش آبی و کمبود آب در شهرهای استان عنوان کرد: رفع مشکلات مربوط به آب شرب شهرها و تسریع در افزایش خدمات دهی به شهروندان عزم همگانی و عملی همه مسوولان را می‌طلبد.

وی در ادامه به مشکلات پیش روی آبفای استان در تامین آب شرب برخی شهرها اشاره کرد و گفت: یکی از مسائل پیش روی آبفای استان در شهر دیشموک؛ وجود معارضات اجتماعی در رابطه با احداث چاه جدید تامین آب این شهر است.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان افزود: با مطالعات ژئوفیزیکی که با همکاری آب منطقه‌ای استان انجام گرفته؛ محل احداث چاه جدید معین شده ولی متاسفانه وجود معارضات اجتماعی از طریق سادات میرسالار باعث خلل در روند حفر و تجهیز چاه جدید آب شرب شهر دیشموک شده است.

وی با بیان اینکه با تلاشهای استاندار؛ نماینده مجلس و این شرکت؛ اعتبارات لازم برای حفر و تجهیز یک حلقه چاه عمیق نیز از طریق بنیاد برکت تامین شده است تصریح کرد: با توجه به اینکه پیمانکار پروژه به سرعت انتخاب شده است؛ در صورت رفع معارضات محلی موجود؛ در کمترین زمان ممکن عملیات اجرایی حفر این چاه انجام و آب مورد نیاز شهروندان دیشموکی وارد مدار خواهد شد.

مرادیان از نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی؛ شورای شهر و مسئولان شهر دیشموک خواست تا نسبت رفع معارضات محلی موجود؛ همت به خرج دهند و رایزنی‌های لازم را در این زمینه انجام داده و مشکل آغاز این پروژه را رفع کنند.

وی تاکید کرد: شرکت آب و فاضلاب تمامی تلاش خود را برای تامین اعتبارات لازم و انتخاب فوری پیمانکار پروژه در این زمینه انجام داده است و در ادامه؛ این مسئولان و معتمدین شهر دیشموک هستند که باید همت به خرج داده و برای رفع این مشکل وارد میدان شوند.

 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک