آخرین اخبار

19. تير 1396 - 15:49   |   کد مطلب: 8127
فرماندار کهگیلویه گفت: در نشست کمیته برنامه ریزی کهگیلویه؛ 35 میلیارد و 320 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات استانی و دو سوم نفت در 26 فصل توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه،  نشست کمیته برنامه ریزی کهگیلویه امروز با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه استان، رئیس سازمان امور اقتصاد و دارایی، فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان برگزار شد.

در این نشست که اعتبارات استانی و سهمیه نفت بین دستگاههای اجرایی  توزیع شد، علی پوزش فرماندار کهگیلویه اظهار کرد: 35 میلیارد و 320 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات استانی و دو سوم نفت در 26 فصل توزیع شد.

فرماندار کهگیلویه اضافه کرد: از این مبلغ 16 میلیارد و 121 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و 19 میلیارد و 198 میلیون تومان از اعتبارات نفت بوده است.

پوزش همچنین گفت:  اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای بر اساس شاخص‌های تعریف شده در سازمان برنامه و بودجه توزیع می شود.

وی با اشاره به  120 میلیارد تومان مجموع اعتبارات استانی ، گفت: 86 میلیارد تومان بین هشت شهرستان توزیع شد.

پوزش با بیان اینکه، 10 درصد از این اعتبارات برای پروژه‌های استانی است، متذکر شد: 15 تا 20 درصد برای کمک‌های فنی و اعتباری در پروژه‌های اقتصادی که قانون تعریف کرده هزینه خواهد شد.

پوزش با اشاره به عملکرد دستگاه‌های شهرستان در جذب اسناد خزانه اعتبارات سال گذشته، یادآور شد: بسیاری از دستگاه‌های در این زمینه خوب عمل نکردند.

وی با بیان  اینکه استان ما سال گذشته سومین استان در جذب اسناد خزانه بود، گفت: اما در شهرستان کهگیلویه بسیاری از دستگاه‌ها نتوانستند این اسناد را نقد کنند.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک