آخرین اخبار

19. تير 1396 - 1:13   |   کد مطلب: 8120
شهردار دهدشت گفت: آخرین مهلت تاریخ مزاید۲۰ قطعه زمین جنب بازار روز فعلی شهرداری تا پایان ساعت ۲۰ شب روز دوشنبه مورخ ۱۹/۴/۹۶، است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، شهردار دهدشت در خصوص آگهی مزایده آن شهرداری، جنب بازار روز فعلی شهرداری، گفت: عرصه مورد مزایده مرکب از حدود ۲۰ قطعه زمین با ابعاد ۲ متر در ۲ متر می‌باشد که با قیمت پایه ۲۵۰ هزار تومان برای مدت یکسال اجاره داده می‌شود.

تخشا با اشاره با اعلام آخرین مهلت تاریخ مزاید۲۰ قطعه زمین جنب بازار روز فعلی شهرداری تا پایان ساعت ۲۰ شب روز دوشنبه مورخ ۱۹/۴/۹۶، اظهار کرد: قطعات مورد مزایده بدون حق مالکیت، صرفا به عنوان اجاره تحویل برندگان مزایده می‌شود..

این مقام مسئول در مدیریت شهری بیان کرد: متقاضیان دقت نمایند که هیچ نقص و کمبودی در تشکیل پرونده نداشته باشند و مدارک لازم شامل: کروکی محل مزایده، شماره‌های قطعات مورد مزایده، برگه پیشنهاد قیمت، فرم‌های مزایده و سایر اسناد را از دبیرخانه مزایده واقع در شهرداری نزد آقایان پوررحیمی، مسلمی و امینی‌پور دریافت و اقدام نمایند.

شهردار دهدشت اظهارکرد: متقاضیان ثبت نام در مزایده پس از تکمیل کامل پرونده، مدارک و مستندات خود را براساس شرایط آگهی مزایده در پاکت لاک و مهر شده به دبیرخانه آگهی مزایده واقع در شهردای، تحویل داده و رسید اخذ نمایند.

این مقام مسئول شهری با اشاره به اینکه هر غرفه باید حداقل ۳ نفر متقاضی واجد شرایط داشته باشد تا در مزایده قرار گیرد، در ادامه تاکید کرد: چنانچه استقبال مناسبی از این آگهی مزایده وجود داشت، سعی می‌شود در خصوص تعیین تکلیف حدود ۱۷ مورد غرفه باقی مانده، در آینده طبق قوانین و مقررات و با هماهنگی مراجع ذیصلاح مزایده برگزار شود.

تخشا تصریح کرد: اخیرا در فضای مجازی از قول اینجانب در خصوص واگذاری تعدادی غرفه اجاره‌ای یکساله در بازار روز فعلی شهرداری عنوان شده که جناب استاندار و سایر مقامات سهمیه دارند، کذب محض است و افزود: من گفتم فرزندان شاهد، جانبازان، معلولین و بی‌سرپرستان به مقامات استان مراجعه و در هامش آنان دستور رسیدگی و مساعدت قانونی تحریر شد، که از طرف اینجانب در راستای ایجاد شغل برای این قشر اقداماتی در چارچوب وظایف شهرداری و هماهنگی با شورا و نهادهای متولی معمول گردید.

شهردار دهدشت در پایان با تاکید به اینکه دبیرخانه آگهی مزایده در تاریخ ۱۹ /۴ /۹۶ به صورت دوشیفته تا ساعت ۲۰ شب در خدمت متقاضیان مزایده هستند، و این زمان قابل تمدید نیست، گفت: در روز بازگشایی پاکات مزایده سعی می‌شود نمایندگان تمامی مراجع ذیصلاح از جمله فرمانداری، دادستانی، بازرسی و سایر عوامل مرتبط قانونی جهت نظارت حضور داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک