آخرین اخبار

16. تير 1396 - 18:40   |   کد مطلب: 8114
هاشمی پورتصریح کرد: با توجه به اینکه خیابان ها برای گازرسانی جهت لوله گذاری حفاری می شود، فعلا از آسفالت کردند خیابانها خودداری شود و اگر این کار صورت بگیرد، ضرر به مردم و بیت المال می باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، هاشمی پور  تصریح کرد: با توجه به اینکه خیابان ها برای گازرسانی جهت لوله گذاری حفاری می شود،  فعلا از آسفالت کردند خیابانها خودداری شود و اگر این کار صورت بگیرد، ضرر به مردم و بیت المال می باشد.

امروز عدل هاشمی پور نماینده مردم شهرستان های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد در مجلس به همراه خادم مدیرکل شرکت گاز  و داووی مدیر آب منطقه ای استان و جمعی مدیران شهرستانی در جمعه مردم دیشموک حضور یافتند.

در ابتدا حجت الاسلام شیخ علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک به سخنرانی پرداخته و مشکلات منطقه دیشموک را در حضور مردم و مسئولان ارائه داد.

در ادامه عدل هاشمی پور به سخنرانی پرداخته است.

عدل هاشمی پور نماینده مردم شهرستان های چهارگانه استان در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم دیشموک با بیان اینکه، از محرومیت منطقه دیشموک شناخت کامل دارم؛ افزود: دیشموک مظلوم و محروم واقع شده است.

هاشمی پور گفت: دشمنان این انقلاب که همیشه به دنبال براندازی این نظام هستند؛ خیلی تلاش کردند که در انتخابات ما را با مشکل مواجه کنند ولی تیرشان به سنگ خورد؛ چون این انقلاب اعتقاد و اتصالش به خداوند است.

وی بیان کرد: کسانی که سرباز رهبری بوده، روحیه ی انقلابی دارند و پایبند به ارمان های امام، شهدا و انقلاب هستند و صادقانه از رهبر حمایت می کنند، محکم ایستاده و همه ی ملت ایران در مقابل دشمنان ایستاده اند.

هاشمی پور گفت: اصولگرا و اصلاح طلب همه و همه برای حفظ این نظام و انقلاب با هم هماهنگ و متحد هستند و تلاش آمریکا برای دشمنی با کشور ما، تاثیری ندارد.

وی؛ به دشمنان این کشور اشاره کرد و گفت: کسانی که قصد ضربه زدن به این کشور را داشته و دارند، خدا آنها را به زمین زده و نابود می کند.

هاشمی پور وجود اختلاف، نفاق و تخریب های در فضای مجازی را برای نظام مضر عنوان، گلایه کرد و گفت: عده ای هر روز   یک بهانه آورده و تا جایی که حالا سپاه را مورد هجمه قرار داده و زیر سوال می برند.

وی به صحبت سردار قاسم سلیمانی در کرمان اشاره که اظهار کرد؛ به سپاه حمله نکنید، اگر کسی قصد تخریب و حمله به سپاه را دارد، ابتدا به منِ قاسم سلیمانی حمله کرده و بنده را مورد هدف قرار دهد.

هاشمی پور خطاب به سردار سلیمانی گفت: هیچ کس جرات ندارد به شما "سردار قاسم سلیمانی" بلکه به سپاه، حمله کند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه، دشمنان سپاه از گذشته تاکنون وجود دارند، افزود: توهین به رئیس جمهور در روز قدس را محکوم می کنم چرا که اینها به ضرر نظام است و مجلس و دولت باید با تعامل؛ نقشه راه خوبی جهت توسعه داشته باشیم.

هاشمی‌پور در ادامه به برنامه ها و پروژهای مختلف در دیشموک اشاره و  تصریح کرد: معدن نیترات لیراب بخوبی پیش می رود و اِن‌شاء‌الله تا یک ماه آینده شاهد تولید نیترات معدن خواهیم بود و جشن آن را با مردم می گیریم.

وی به گازرسانی به دیشموک هم اشاره کرد و گفت: تا دوماه آینده در بحث لوله مشکلی نخواهیم داشت و خوشبختانه تمام شرایط فراهم، قریب 40 میلیارد تومان مجوز پول برای گازرسانی گرفته شد و این پروژه در حال انجام است.

 

هاشمی پور به معضل اساسی منطقه یعنی راه‌های ارتباطی دیشموک اشاره کرد و گفت: مسیر دیشموک-چاروسا به دهدشت و دیشموک-چاروسا به دهدشت به دَم‌عباس باید ملی شود تا بتوانیم جذب اعتبار کنیم.

وی اضافه کرد: بزودی روکش آسفالت دیشموک به قلعه رئیسی برای موقت؛ انجام می شود.

هاشمی پور بیان کرد: سه جلسه با نماینده ایذه و باغملک در خصوص مشکلات مسیر ارتباطی دیشموک به خوزستان داشتیم و قرار است با تعامل ویژه با هم کار کارشناسی و ویژه انجام دهیم و این مورد در دستور کار ما قرار دارد.

وی گفت: جاده دلی- رودسمه هم با کمک و همت بنیاد مسکن در حال مرتفع شدن است.

هاشمی پور گفت: به طور جدی مشکلات را پیگیری می کنم.

عدل هاشمی پور به بازدید از یکی از روستاهای دیشموک اشاره و اذعان کرد: خدا را شاهد میگیرم از اینکه در کنار دانش اموزان از یک طرف هیزم، در سوی دیگر تخته سیاه بود، آزرده شدم.

وی با بیان اینکه،  برخی ها بیان دارند چرا عدل هاشمی انتقاد می کند و از مشکلات می گوید، تصریح کرد: من به نمایندگی از مردم تا الان حرمت نگه داشته و یکسال تحمل کردم و از این به بعد نمی توانم چنین وضعیتی را تحمل داشته باشم.!

هاشمی پور با بیان اینکه؛ بنده که باید دنبال کارهای اجرایی  و قانونگذاری باشم، متذکر شد: آیا باید بنده این طرف و ان طرف دنبال یک کانکس 6متری بگردم!؟

وی با بیان اینکه، این وضعیت در شان مردم این منطقه نیست و قصد کمک دارم، گفت: مدیری که بی عرضه، لایق نبوده و توانایی کار را ندارد؛ وابسته به هر جناحی باشد، باید برود.

هاشمی پور تصریح کرد: مدیرکل و مدیرآموزش پرورش باید بجوشد و پاشنه درب مدیران ارشد را دربیاورد تا مشکلات را حل کند.

وی با بیان اینکه، برای کار کردن آمدم نه جهت سیاسی بازی؛ گفت: به همدیگر کمک کنیم و با هم تعامل داشته باشیم تا مشکلات حل شود.

هاشمی پور بیان کرد: چرا مسئول آموزش پرورش استانی به تهران سفر کند و پیش بنده نیاید تا برای حل مشکلات جلسه زده و رایزنی داشته باشیم!؟

وی با بیان اینکه، به مدیر کل آموزش و پرورش گفتم مسئول آموزش و پرورش را به من معرفی کنید تا همدیگر رابشناسیم، تصریح کرد: تا کی باید سکوت کرده و دست روی دست بگذاریم.؟!

هاشمی پور در بحث ابرسانی هم به ناسالمی آب شرب شهر دیشموک اشاره و خطاب به مدیر آب منطقه ای استان گفت: از مسئولان آب روستایی راضی بوده ولی به دلیل مشکلات عدیده در سه شهر حوزه انتخابی در بحث آب شرب، از حوزه آب شهری، ناراضی هستم.

 

وی با بیان اینکه؛ امیدوارم حل شدن مشکل آب شرب شهر دیشموک در اولویت باشد، اظهار کرد: اینکه مسئولان می خواهند اب از فارتق، کوه و یا از ارتفاعات فلان منطقه بیاورند؛ کاری ندارم، مهم این است که مردم آب می خواهند و مسئولان باید در اسرع وقت؛ اقدام کنند.

عدل هاشمی پور در ادامه بیان کرد: گام اول برای سد بالیاب این بود که کارپردازی آن را از خوزستان به دیشموک تغییر نام بدهیم که انجام شده است.

وی، تشریح کرد: پروژه پمپاژ رودسمه در جریان و در حال پیگیری است.

هاشمی پور اظهار کرد: سد فارتق را هم پیگیر هستیم که می تواند  برای این منطقه بسیار اثرگذار باشد.

هاشمی پور گفت: گویا مسئله حفر چاه جهت تامین اب شرب شهر دیشموک در منطقه فارتق حتی با جلسات کدخدامنشی هم موفق نبوده و مشکل حل نمی شود، لذا بخشدار، مسوولان و نخبه های منطقه رضایت سادات را جلب در غیر اینصورت باید در اسرع وقت فکر اساسی شود.

وی گفت: برای گرانی تعرفه برق دیشموک به وزیر نیرو نامه نوشتم و منتظر پاسخ هواشناسی در مورد این مسئله هستیم.

هاشمی پور مطرح کرد: یک چمن مصنوعی برای دیشموک در صورت مهیا شدن زمین، احداث می شود.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر می خواهید دیشموک آباد باشد، با هم یکصدا و متحد باشید.

هاشمی پور گفت: اگر به من همکاری کردید، بدون واهمه کمک می کنم.

وی خطاب به شوراهای شهر گفت: شهرداری انتخاب شود که با همه تعامل داشته و به فناوری ارتباطات و اطلاعات اعتقاد داشته باشد، چرا که بدون اطلاعات و ارتباطات، مشکلی حل نمی شود.

هاشمی پور گفت: به محضی که شورا شهردار را انتخاب کرد با توجه به اینکه مبلمان شهری را کار بلد هستم، به توسعه و پیشرفت شهر کمک خواهم کرد.

وی خطاب به شورا و شهرداری دیشموک و قلعه رئیسی عرض کرد: یک متر آسفالت فعلاً در این مدت کار نشود و اگر در حال انجام است، متوقف شود.

هاشمی پورتصریح کرد: با توجه به اینکه خیابان ها برای گازرسانی جهت لوله گذاری حفاری می شود،  فعلا از آسفالت کردند خیابانها خودداری شود و اگر این کار صورت بگیرد، ضرر به مردم و بیت المال می باشد.

وی گفت: بخشداران دستور بدهند، شورا مصوب کرده و شهرداران فعلا به هیچ وجه اقدام به آسفالت نکنند.

انتهای پیام/و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک