آخرین اخبار

15. تير 1396 - 13:41   |   کد مطلب: 8113
با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت
کلنگ‌زنی ساختمان ستاد شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه با اعتبار15میلیاردریالی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد: ساختمان ستاد شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه با اعتبار 15 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ملی بهره برداری می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد:  ساختمان ستاد شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه با اعتبار 15 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ملی بهره برداری می شود.

با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان؛ ساختمان ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه کلنگ زنی شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در این آیین اظهار کرد:  ساختمان ستاد شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه با اعتبار 15 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ملی بهره برداری می شود.

ایلامی اضافه کرد:  این پروژه در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع اجرایی می شود.
وی؛ جمعیت بهره بردار از این طرح مهم را 143 هزار و 990 نفر اعلام کرد و گفت: مدت پیمان ساختمان ستاد شبکه بهداشت و درمان یکساله است.
معاون فرماندار کهگیلویه نیز در این آیین اظهار کرد: خدمات دولت تدبیر و امید در حوزه بهداشت و درمان در سطح شهرستان قابل تقدیر است.
اسلام خسروی بیان کرد: 16 طرح بهداشتی و درمانی در راستای طرح تحول نظام سلامت در این شهرستان در دست اجراست.
وی با اشاره به اینکه، این تعداد طرح از 10 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارند؛ متذکر شد:   اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت، کلینیک تخصصی با 32 اتاق تخصصی، مرکز آموزش بهورزی، مرکز بهداشتی درمانی قلعه رئیسی و دیشموک  از مهم‌ترین این طرح‌ها می باشند.

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک