آخرین اخبار

15. تير 1396 - 13:17   |   کد مطلب: 8108
شهید نصیب‌اله محسنی در یک خانواده بسیار محروم اما متدین و متعهد به دنیا آمد و به موجب مشکلات زیاد خانوادگی و کمبودهای مادی از نعمت سواد بی بهره ماند و همگام با پدر به امر کشاورزی و دامداری اشتغال یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی چرام،شهید نصیب‌اله محسنی در یک خانواده بسیار محروم اما متدین و متعهد به دنیا آمد و به موجب مشکلات زیاد خانوادگی و کمبودهای مادی از نعمت سواد بی بهره ماند و همگام با پدر به امر کشاورزی و دامداری اشتغال یافت. 

شهید نصیب‌اله محسنی در سن21سالگی اشتغال یافت در واقع درآمد خانواده آنان از همین طریق تامین می‌شد در12 سالگی پدر را از دست داد و با مشکلات زیاد و غم بی‌پدری توانست با اراده تحسین انگیزی به زندگی خویش ادامه دهد .

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و با تشکیل نهادها و پایگاه های مساجد و مقاومت به فعالیت پرداخت و با توجه به علاقه‌ای که به اسلام و نظام اسلامی داشت.

http://choram.ir

به طور داوطلب به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شد و زمانی نیز در یکی از حملات مجروح شد مدتی بعد در سال 64 به صورت پاسدار افتخاری در سپاه مشغول خدمت به انقلاب و اسلام گردید و پس از حضور چندین باره خویش در جبهه در حالی که فرمانده دسته عملیاتی بود دعوت حق را لبیک گفت.

 

بخشی از وصیت نامه شهید

http://choram.ir

بسمه تعالی
الذین قالوا لاخوانهم وقعه و اکوا طاعونا ... ان کنتم صادقین .
سوره آل عمران آیه

 

آن کسانی که در جنگ با سپاه اسلام همراهی نکرده و گفتند اگر خویشان و برادران ما نیز سخن ما را شنیده و به جنگ نرفته بودند کشته نمی شدند ، ای پیامبر به چنین مردم منافق بگو پس شما برای حفظ حیات دیگران چاره توانید کرد مرگ را از جان خود دور کنید اگر راست می گویید .

 

با سلام به منجی عالم بشریت و نایب برحقش خمینی کبیر و با درود بر تمامی شهیدان از کربلای حسین تا کربلای امروز و با درود بر رزمندگان اسلام که همه وقت زیر گلوله های دشمن حماسه می آفرینند . می روم به جبهه تا دیگر برادران رزمنده ام را یاری کنم و به ندای امام لبیک گویم تا از بقیه ی برادران دینی عقب نمانم می روم.

 

به جبهه تا قلبم را نورانی تر سازم و دلم را صافتر و وجدانی پاکتر داشته باشد و وصیت من به ملت شهید پرور این است که تا آخرین قطره خونی که دارد.

http://choram.ir

با صدام و امثال صدام بجنگد تا اسلام بر کفر پیروز شود . و از خانواده ام می خواهم که بعد از من گریه نکنند و غم یا غصه نخورد اگر من لیاقت این را داشتم که شهید بشوم .

 

از بقیه ی جوانهای ایران که بهتر نیستم و خواهش می کنم که تا آخرین قطره ی خون خود با این منافقان کوردل مبارزه کنید و اما تو ای همسر عزیز و گرامی بعد از من تو همچون زینب زندگی کن و پسر و دخترم را همچون حسین فاطمه بزرگ کن و فرزندانم را اول به دست خدا می سپارم و چون کسی را ندارم که وصیت کنم فرزندانم را پیش آن ببری فرزندانم را به دست برادران سپاه می سپارم .
والسلام
نصیب الله محسنی

 

انتهای پپیام/ص

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک