آخرین اخبار

15. تير 1396 - 1:19   |   کد مطلب: 8103
مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه افزود: کلیه مراحل نقل و انتقال باید از راه قانونی و ضوابط مندرج در بخشنامه های ارسالی اجرا شود تا حق هیچ فردی ضایع نشود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، جلسه ستاد نقل و انتقالات کهگیلویه با حضور سید لطف الله فروزان  مدیر آموزش و پرورش ، معاونین آموزش متوسطه ، ابتدایی ، پرورشی و پشتیبانی ، کارشناسان امور اداری ، آموزش سه دوره تحصیلی و ارزیابی عملکرد در اتاق مدیر برگزار شد .

سید لطف الله فروزان  مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه در این جلسه ، یکی از مهمترین مشکلات آموزش و پرورش را کمبود نیروی انسانی در برخی از رشته ها و مقاطع تحصیلی عنوان کرد  و گفت: ملاک عمل در انجام نقل و انتقال اجرای قانون است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه افزود : کلیه مراحل نقل و انتقال باید از راه قانونی و ضوابط مندرج در بخشنامه های ارسالی اجرا شود تا حق هیچ فردی ضایع نشود.

فروزان بر انجام نقل و انتقال و حفظ شأن و مقام معلمان تاکید کرد و گفت : سعی بر این است تا حد امکان نقل و انتقال همکاران بدون مشکل انجام شود .

علی پیراسته ،‌ کارشناس مسئول امور اداری این مدیریت نیز نقل و انتقال را یکی از جلوه های تکریم معلمان برشمرد و گفت :  نقل و انتقال با محوریت امور اداری و بهره مندی از خرد جمعی و با هدف بهره مندی مناسب از نیروها و جلب حداکثری رضایت معلمان صورت می گیرد .

وی افزود : در نقل و انتقالات فرهنگیان رفع مشکلات متقاضیان انتقال با در نظر داشتن وضعیت تراز نیروی انسانی و کمبود و مازاد نیرو انجام می شود و آموزش وپرورش شهرستان کهگیلویه  نهایت تلاش وکوشش خود را برای رفع مشکلات فرهنگیان بکار می برد

در این جلسه بنا به تصمیم جمع در مورد نیاز یا عدم نیاز فرهنگیان متقاضی انتقالی بحث و گفتگو شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک