آخرین اخبار

19. دى 1393 - 16:31   |   کد مطلب: 81
معاون پرورشی آموزش و پرورش چاروسا از اعزام 225 دانش‌آموز دختر به مناطق جنگی جنوب خبر داد.

 

يه گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه،تورج جاوید شامگاه پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران با تبریک هفته وحدت اظهار داشت: هفته وحدت، هفته یکپارچگی ملت ایران بر محور «ولایت فقیه»، بهترین فرصت برای مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

وی تصریح کرد: حفظ اقتدار و عظمت اسلام تنها با گسترش و تقویت روحیه وحدت و همبستگی بین مسلمانان و پرهیز افراط‌گری و القای شبهات و تمسک به مشترکات مذاهب مختلف میسر می‌شود.

معاون پرورشی آموزش و پرورش چاروسا با اشاره به اهمیت وحدت میان مسلمانان جهان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی، به عنوان بزرگترین رویداد قرن بیستم، موجب ایجاد دگرگونی‌های اساسی در جهان اسلام شد

این مسئول گفت: امام خمینی (ره) با نامگذاری این ایام به نام هفته وحدت هم به نظر این دو مذهب شیعه و سنی احترام و هم به موضوع وحدت جهان اسلامی که از اهداف بارز انقلاب شکوهمند اسلامی بود.

جاوید ابراز داشت: این هفته فرصتی بسیار ارزشمند برای رفع کینه‌ها و دشمنی‌ها و ایجاد پیوند عمیق دوستی برای مسلمانان است.

وی با بیان اینکه سفر به مناطق جنگی و بازدید از این مناطق سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌شود، خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آمادگی دفاعی دانش‌آموزان برای مقابله با جنگ نرم دشمن یکی از مهم‌ترین اهداف اصلی اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی دوران دفاع ‌مقدس است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش چاروسا از اعزام 225 دانش‌آموز دختر در روز اول بهمن ماه خبر داد و گفت: این دانش‌آموزان از مناطق جنگی هویزه، شلمچه، سوسنگرد، آبادان و خرمشهر بازدید می‌کنند.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته خاطره‌گویی، روایتگری راویان، مسابقات فرهنگی و دادن بسته‌های فرهنگی به دانش‌آموزان نیز می‌باشد.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک