آخرین اخبار

13. تير 1396 - 15:51   |   کد مطلب: 8098
معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مبلغ 400 میلیارد ریال از سوی دفتر مقام معظم رهبری برای اتمام این پروژه در سال 96 اختصاص داده شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه،/  پژمان نیک‌اقبالی ظهر امروز در نشست بررسی پروژه‌های ملی استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد با مهم و حیاتی خواندن چهار پروژه فرودگاه یاسوج،بیمارستان 274 تختخوابی این شهر، پروژه پاتاوه-دهدشت و عملیات آبرسانی به چهار شهر کهگیلویه بزرگ گفت: این چهار طرح عمرانی از طرح‌های مهم و حیاتی استان هستند و توجه به این پروژه‌ها در دستور کار مسؤولان استانی است.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تعطیلی فرودگاه یاسوج و سوال رسانه‌ها مبنی بر ضرر تعطیلی این فرودگاه به استان افزود: رسانه‌های استان این سوال را داشتند که آیا تعطیلی این پروژه به استان ضرر می‌زند یا خیر که باید بگویم تعطیلی فرودگاه برای عملیات تطویل باند به استان ضرر نمی‌زند بلکه توسعه استان را به همراه دارد.

وی با اشاره به اینکه پیمانکار فرودگاه از 26 خرداد به مدت سه ماه فرودگاه را تعطیل کرده، افزود: تعطیلی سه ماه فرودگاه زمان زیادی است و مشکلاتی برای رفت و آمد مردم و مسؤولان به همراه دارد، ضمن اینکه بنا داریم این پروژه تا قبل از هفته دولت به اتمام برسد که با حضور وزیر راه در این هفته مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

این مسؤول با تأکید بر کمک استان برای کاهش زمان تطویل باند فرودگاه اضافه کرد: با تطویل باند فرودگاه یاسوج طول باند از 2 هزار و 600 متر به 3 هزار و 200 متر و عرض باند از 45 متر به 60 متر افزایش پیدا می‌کند که با انجام این کار شاهد افزایش تعداد پروازها در فرودگاه یاسوج خواهیم بود به طوری که قادر خواهیم بود عصرها و شب‌ها پرواز داشته باشیم و این نوید بخش توسعه استان در آینده است.

نیک‌اقبالی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پروژه پاتاوه-دهدشت گفت: طبق آخرین بازدید قرار بود این پروژه پایان سال 96 به اتمام برسد اما با شرایط موجود امکان بهره‌برداری از این پروژه در پایان سال جاری وجود ندارد، ضمن اینکه  طی صورتجلسه‌ای با دفتر مقام معظم رهبری مبلغ 400 میلیارد ریال  برای اتمام این پروژه در سال 96 اختصاص داده شده است.

وی در خصوص زمان بهره‌برداری از بیمارستان یاسوج، تصریح کرد: بیمارستان شهر یاسوج قرار بود در هفته دولت به بهره‌برداری برسد اما به دلیل مشکلات موجود امکان افتتاح این پروژه در این هفته وجود ندارد و در صورت تأمین اعتبار در دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک