آخرین اخبار

12. تير 1396 - 1:03   |   کد مطلب: 8092
مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه از کمبود نیروی انسانی در مدارس ابتدایی خبر داد و خاطرنشان کرد: 65 نفر از آموزگاران این مقطع بازنشسته می‌شوند و باید نیروی جایگزین معرفی شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه،  مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه با اشاره به بازنشستگی 65 آموزگار مقطع ابتدایی در شهرستان گفت: نگهداشت این نیروها برای جبران کمبود نیرو، به سیستم آموزشی آسیب وارد می‌کند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه  در گفت‌وگو با خبرنگار در کهگیلویه اظهار کرد: 5 کمیته در پروژه مهر تشکیل شده و بستر لازم را برای شروع سال تحصیلی جدید آماده می‌کنند.

سید لطف‌الله فروزان با بیان اینکه ثبت نام از دانش‌آموزان آغاز شده است، افزود: یکهزار و 800 نوآموز برای طی مراحل پرونده بهداشتی ثبت نام به مراکز سنجش معرفی می‌شوند.

وی تصریح کرد: امسال در دوره اول متوسطه چهار هزار و 75 دانش‌آموز در 197 کلاس درس و 59 مدرسه سازماندهی خواهند شد.

فروزان با اشاره به اعمال سیاست دولت مبنی بر توازن رشته‌ای در متوسطه دوم، گفت: 52  درصد در رشته تجربی، 12 درصد رشته ریاضی، 34 درصد ادبیات و 2 درصد در مدرسه معارف هدایت می‌شوند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه  از کمبود نیروی انسانی در مدارس ابتدایی خبر داد و خاطرنشان کرد: 65 نفر از آموزگاران این مقطع بازنشسته می‌شوند و باید نیروی جایگزین معرفی شود.

فروزان با بیان اینکه نگهداشت این نیروها به آموزش آسیب می‌رساند، گفت: کمبود نیروی انسانی باید از طریق دانشگاه فرهنگیان و با بکارگیری نیروهای تازه کار جبران شود.

وی با اشاره به رویکرد آموزش و پرورش در بکارگیری نیروهای بدو خدمت در مناطق دور افتاده، تصریح کرد: این کار یک آسیب است،نیروی تازه به کار گرفته شده انگیزه و توان علمی بهتری برای خدمت دارد و لازم است در مدارس مهمتر مشغول به کار شوند.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک