آخرین اخبار

11. تير 1396 - 8:35   |   کد مطلب: 8091
نشست نهضت روشنگری با موضوع بسیج از منظر امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله) در دیشموک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، نشست نهضت روشنگری با موضوع بسیج از منظر امام خمینی(ره) و مقام  معظم رهبری(مدظله) در دیشموک برگزار شد.

نشست نهضت روشنگری با موضوع بسیج از منظر امام خمینی(ره) و مقام  معظم رهبری(مدظله) در دیشموک با حضور حجت الاسلام سید غلام حسن درسته مسئول اداره تبلیغات اسلامی و ستوان دوم پاسدار اسماعیل معززی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی(ع) دیشموک و حضور مردم و بسیجیان، برگزار شد.

حجت الاسلام سید غلام حسن درسته نماینده اداره تبلیغات اسلامی دیشموک در جمع مردم با اشاره به جایگاه و ارزش بسیج، در مورد  بسیج از منظر حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله) به ایراد سخن پرداخته است.
حجت الاسلام درسته افزود: بر همین اساس حضرت امام خمینی رحمه‌الله با بینش عمیق خود، بارها بر جایگاه مهم مردم برای رساندن کشور به سعادت، تأکید ورزیده و بر این اساس، ایشان در پنجم آذرماه سال ۱۳۵۸، یعنی در مدتی کمتر از یک ماه بعد از حادثه تسخیر لانه جاسوسی، که لزوم تداوم حضور و همبستگی مردم در فرایند تثبیت انقلاب یک ضرورت حتمی بود، فرمان تاریخی تشکیل بسیج را صادر فرمودند.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی دیشموک تصریح کرد:  امام بسیج را تجلی وحدت و یکپارچگی آحاد مردم می‌دانستند و یادآور می‌شوند که هدف همه امامان معصوم ایجاد وحدت و یکپارچگی در میان ملت مسلمان بوده است و فرموده‌اند: «ائمه ما با همان دید الهی که داشتند، می‌خواستند که این ملت‌ها را با هم بسیج کنند از راههای مختلف، اینها را یکپارچه کنند تا آسیب پذیر نباشند.

حجت الاسلام درسته همچنین به تعریف بسیج از منظر مقام معظم رهبری پرداخت و گفت:  رهبر کبیر انقلاب اسلامی، از بسیج به‌عنوان طریقه دفاع از کیان انقلاب و اسلام یاد می‌کرده‌اند و می فرمایند؛ اگر دفاع بر همه واجب شد، مقدمات دفاع هم باید عمل شود … این‌طور نیست که واجب باشد بر ما که دفاع کنیم و ندانیم چه جور دفاع کنیم…. ارتش بیست میلیونی (بسیج) فرمول دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک